Zwroty, wymiany i reklamacje zakupów z drogerii stacjonarnej
Zaloguj się do klubu Super-Pharm
Nie masz konta klubu Super-Pharm? Dołącz do klubu!
Zamknij
Podaj e-mail, aby dokończyć rejestrację
Potwierdź e-mail
Wygląda na to, że konto z tym adresem e-mail już istnieje, ale nie jest połączone z kontem Klubowicza Super-Pharm.
Na ten e-mail został wysłany kod weryfikacyjny.
Wpisz kod poniżej, a połączymy ten e-mail z Twoim kontem Klubowicza.
Załóż konto w klubie
Zamknij
Zmień hasło
Chcesz zmienić hasło?
Wpisz numer telefonu lub numer karty Klubowicza Wyślemy SMS z kodem do zmiany hasła.
Wpisz Kod z SMS i nadaj nowe hasło
Zamknij
Zwroty i reklamacje – zakup w drogerii stacjonarnej
ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towarów zakupionych w placówkach Super-Pharm. Warunki zwrotu są inne niż przy zakupie online.
Wymiana lub zwrot towaru są możliwe z zastrzeżeniem poniższych wymogów:
Zwrot lub wymiana towaru możliwa jest tylko w placówce, gdzie produkt był kupiony. Termin zwrotu to maksymalnie 30 dni, liczony od daty zakupu. Przy zwrocie prosimy okazać oryginał paragonu lub faktury VAT potwierdzających zakup towaru w placówce Super - Pharm.
Zwrot lub wymiana towaru może być dokonana wyłącznie w przypadku, gdy zwracany towar jest w stanie nienaruszonym tzn. posiada oryginalne, nienaruszone etykiety i opakowanie oraz nie nosi jakichkolwiek znamion użytkowania.
W przypadku produktów sprzedawanych w promocji, w szczególności w promocji obejmującej tzw. pakiety czyli np. drugi produkt 50% taniej, lub drugi produkt za 1 grosz, czy też drugi produkt z niższą ceną przy zakupie innego, zwrot produktów jest możliwy tylko w przypadku zwrotu całego zestawu objętego daną promocją.
Zwracany towar jest wymieniany wyłącznie na towar o tej samej lub wyższej wartości (różnicę w cenie dopłaca Klient) lub na kartę podarunkową Super-Pharm (brak możliwości rozliczenia w postaci zwrotu pieniędzy).
Karta podarunkowa Super-Pharm zostaje zasilona wartością zwracanego towaru, jednak nie większą niż 500 zł. W przypadku, gdy wartość zwracanych produktów jest wyższa niż 500 zł zostaną wydane kolejne karty podarunkowe w ilości, która pozwoli na pełne rozliczenie wartości zwrotu.
Karta podarunkowa Super-Pharm uprawnia do dokonania zakupów we wszystkich placówkach Super-Pharm w terminie do 6 miesięcy od daty wydania karty. Karta podarunkowa nie może służyć do zakupu innej karty podarunkowej.
Nagrody wydawane za punkty w ramach programu Klubu Super-Pharm nie podlegają zwrotom.
Produkty lecznicze, suplementy diety i wyroby medyczne wydane z apteki oraz drogerii nie podlegają zwrotom.
REKLAMACJE
Reklamacja może zostać złożona tylko w drogerii w której produkt był kupiony. Adres placówki znajduje się na potwierdzeniu zakupu tj. paragonie lub fakturze vat.
Reklamacje produktów zakupionych w placówkach Super-Pharm rozpatrywane są zgodnie z uprawnieniami konsumentów wskazanych w obowiązujących przepisach.