ZASADY WYMIANY PUNKTÓW NA RABATY NA ZAKUPY
W RAMACH KLUBU SUPER-PHARM
1. W tym dokumencie opisujemy zasady i warunki wykorzystywania przez Klubowiczki/Klubowiczów punktów (dalej: „Punkty”) zdobytych w programie lojalnościowym „Klub Super-Pharm” (dalej: „Klub”), poprzez wymianę tych Punktów na rabat na zakupy w stacjonarnych drogeriach „Super-Pharm” (w tym concept stores „Skin&Beauty by Super-Pharm”), a także w salonach optycznych „Super-Pharm Optic” (dalej łącznie: „Drogerie”).
2. Szczegółowe zasady i warunki funkcjonowania Klubu, w tym informacje, w jaki sposób możesz założyć konto w ramach Klubu (dalej: „Konto Klubu”) i zdobywać Punkty, a także inne sposoby wykorzystania zdobytych Punktów, znajdziesz w „Regulaminie Klubu Super-Pharm”.
3. Jeśli chcesz wykorzystać swoje Punkty do otrzymania rabatu na zakupy, musisz mieć przy sobie swoją kartę członkostwa w Klubie (dalej: „Karta”), np. w postaci elektronicznej lub plastikowej. Powinnaś/powinieneś zgłosić się do kasy w Drogerii i okazać swoją Kartę w celu jej zeskanowania. Otrzymanie rabatu jest również możliwe w kasie samoobsługowej po wybraniu odpowiedniego przycisku widocznego w interfejsie kasy i zeskanowaniu Twojej Karty.
4. Możesz otrzymać rabat na zakupy w Drogerii w określonej wysokości, zależnej od wykorzystanej przez Ciebie liczby Punktów:
a) 5 zł rabatu za 500 Punktów;
b) 10 zł rabatu za 1000 Punktów;
c) 15 zł rabatu za 1500 Punktów;
d) 20 zł rabatu za 2000 Punktów
– przy czym podczas jednej transakcji zakupu w Drogerii możesz skorzystać tylko jeden raz z rabatu w tej samej wysokości. Tym samym będziesz mogła/mógł skorzystać – o ile posiadasz wystarczającą liczbę Punktów – z maksymalnie czterech różnych rabatów.
Przykład: Anna zgromadziła 6 000 Punktów. Podczas jednych zakupów w Drogerii Anna może skorzystać z czterech różnych rabatów w wysokości 5 zł, 10 zł, 15 zł oraz 20 zł. Anna nie może natomiast w ramach jednej transakcji skorzystać z trzech rabatów w wysokości 20 zł. Anna nie może również wymienić na rabat więcej niż 5000 Punktów podczas jednych zakupów.
5. Rabat za wykorzystane Punkty jest Ci udzielany od wartości paragonu, czyli na wszystkie produkty w danej transakcji proporcjonalnie (nie dotyczy to jednak produktów wyłączonych z Klubu, określonych w pkt 9 poniżej), z zastrzeżeniem że minimalna kwota do zapłaty za daną sztukę produktu po rabacie nie może być niższa niż 1 grosz. Rabaty w ramach Klubu, o których piszemy w tym dokumencie, mogą się łączyć z innymi rabatami i obniżkami, które mają do Ciebie zastosowanie (np. w związku z wyprzedażą). Za zakupy kwotę po rabacie płacisz w pieniądzu (np. kartą płatniczą, gotówką) lub kartą podarunkową. Punkty za zakupy w ramach Klubu są Ci naliczane na Twoje Konto Klubu od ceny po rabacie.
Przykład 1: Anna podczas jednych zakupów w Drogerii kupiła pięć tych samych produktów w cenie 10 zł każdy. Anna skorzystała z rabatu w wysokości 10 zł za zgromadzone 1000 Punktów. Anna otrzymała rabat w wysokości 2 zł na każdy z pięciu produktów.
Przykład 2: Tomasz podczas jednych zakupów w Drogerii kupił 3 różne produkty – dezodorant w cenie 15 zł, krem w cenie 20 zł oraz mleko początkowe dla niemowląt w cenie 40 zł. Tomasz skorzystał z rabatu 15 zł za zgromadzone 1500 Punktów. Zgodnie z zasadami rabat nie przysługuje na mleko początkowe. Tomasz zapłacił za zakupy po rabacie łącznie 60 zł, w tym 40 zł za mleko początkowe (brak rabatu na ten produkt) oraz 8,57 zł za dezodorant i 11,43 zł za krem.
Przykład 3: Julia podczas jednych zakupów w Drogerii kupiła 5 różnych produktów objętych Klubem: produkt A w cenie 40 zł, produkt B w cenie 30 zł, produkt C w cenie 20 zł, produkt D w cenie 5 zł i produkt E w cenie 5 zł. Łączna wartość zakupów to 100 zł. Julia skorzystała z rabatu 20 zł za zgromadzone 2000 Punktów. Julia zapłaciła za zakupy po rabacie 80 zł, w tym: za produkt A – 32 zł, za produkt B – 24 zł, za produkt C – 16 zł, za produkt D – 4 zł i a produkt E – 4 zł.
6. Odliczenie wykorzystanych Punktów z Twojego Konta Klubu nastąpi automatycznie, natychmiast po zatwierdzeniu wybranego przez Ciebie rabatu przy kasie/kasie samoobsługowej. Z tego powodu przemyśl, z jakiego rabatu chcesz skorzystać, przed przekazaniem informacji pracownikowi kasy Drogerii lub zatwierdzeniem przez Ciebie rabatu na kasie samoobsługowej. Ewentualna korekta salda Punktów na Twoim Koncie Klubu (np. w związku z reklamacją danego produktu – zob. pkt 7 poniżej), następuje po transakcji.
7. Jeżeli zwrócisz produkt (przy zakupie którego wykorzystałaś/-eś Punkty) z powodu reklamacji lub skorzystasz ze swojego prawa do zwrotu (o ile przysługuje Ci takie prawo do zwrotu produktu niepowiązane z reklamacją – informacje na ten temat znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce „Zwroty i reklamacje – zakup w drogerii stacjonarnej”), otrzymasz zwrot ceny, którą zapłaciłaś/-eś za ten produkt po naliczeniu rabatu (tj. cenę po rabacie) oraz zwrot odpowiedniej liczby Punktów, którą wykorzystałaś/-eś na rabat. Zwrot Punktów na Twoje Konto Klubu nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od zwrotu produktu. Ponadto anulujemy Punkty przyznane Ci za zakup produktu, którego dotyczył zwrot.
Przykład: Anna podczas zakupów w Drogerii kupiła pięć produktów w cenie 5 zł każdy oraz skorzystała z rabatu w wysokości 5 zł za zgromadzone 500 Punktów. Anna zwróciła jeden z tych pięciu produktów, w związku z czym otrzymała zwrot 4 zł (tj. ceny za ten produkt po rabacie) oraz 100 Punktów (tj. 1/5 wykorzystanych Punktów podczas transakcji zakupu obejmującej pięć produktów).
8. Liczba Punktów zwracanych na Twoje Konto w związku ze zwrotem produktu zostanie zaokrąglona według następujących zasad:
a) zaokrąglenie w górę – jeżeli końcówka liczby Punktów wykorzystanych na rabat na zakup zwracanego produktu jest równa lub większa niż 0,5 Punktu;
b) zaokrąglenie w dół – jeżeli końcówka liczby Punktów wykorzystanych na rabat na zakup zwracanego produktu wynosi poniżej 0,5 Punktu.
Przykład: Anna podczas zakupów w Drogerii kupiła trzy produkty w cenie 5 zł każdy oraz skorzystała z rabatu w wysokości 5 zł za zgromadzone 500 Punktów (po 176,66 Punktów na jeden produkt). Anna zwróciła jeden z tych trzech produktów, w związku z czym otrzyma zwrot ceny po rabacie (3,33 zł) oraz zwrot 177 Punktów.
9. Nie możesz wymienić Punktów i otrzymać rabatu na zakup: produktów leczniczych; refundowanych wyrobów/produktów medycznych; pieluch; preparatów do początkowego żywienia niemowląt; przedmiotów służących do karmienia niemowląt; napojów alkoholowych (np. wina) oraz kart podarunkowych. Ponadto nie jest możliwa wymiana Punktów i otrzymanie rabatu na opłaty naliczane zgodnie z obowiązującymi przepisami, takich jak opłaty za jednorazowe opakowania plastikowe, opłaty za torby z tworzywa sztucznego, kaucje za opakowania.
10. Możesz uzyskać informacje o wymianie Punktów na rabaty na zakupy kontaktując się z infolinią Biura Obsługi Klientów pod numerem telefonu: +48 222 730 730 (jeżeli Twoje zapytanie dotyczy posiadanej liczby Punktów, otrzymasz taką informację po pomyślnej weryfikacji Twojej tożsamości przeprowadzonej przez osobę obsługującą) lub pisząc e-mail na adres: [email protected].
11. O zmianie przelicznika Punktów na rabat (zob. pkt 4 powyżej) lub innych zmianach dotyczących tego dokumentu powiadomimy Cię (jeżeli jesteś członkiem Klubu) z wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 14 (czternaście) dni, co najmniej poprzez komunikat w aplikacji mobilnej Super-Pharm i na stronie internetowej Klubu. Stosowną informację znajdziesz również w Drogeriach. Do takiej zmiany stosujemy odpowiednio postanowienia regulaminu Klubu.
12. Ten dokument jest dostępny na stronie internetowej Klubu, w aplikacji mobilnej Super-Pharm oraz w Drogeriach.