Regulamin akcji „ULOTKA STARY BROWAR”
(„Regulamin”)

  1. [Organizator] Organizatorem akcji jest Super-Pharm Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 48, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000083512, NIP: 5252175977, BDO: 000083684, kapitał zakładowy w wysokości 410 000,00 zł („my” lub „Super-Pharm”).
  2. [Nazwa] Akcję prowadzimy pod nazwą „ULOTKA STARY BROWAR” („Akcja”).
  3. [Concept stores objęte Akcją] Akcja obowiązuje w naszych stacjonarnych concept stores „Skin&Beauty by Super-Pharm” („Concept Store/Concept Stores”).
  4. [Czas trwania] Akcja trwa od 1 kwietnia 2025 r. do 30 maja 2025 r. („Czas Trwania Akcji”).
  5. [Produkty objęte Akcją] Akcja obejmuje produkty marek z oferty Concept Stores, z wyłączeniem produktów marki Dyson i produktów z apteki. („Produkt objęty Akcją/Produkty objęte Akcją”)
  6. [Uczestnictwo w Akcji] Możesz wziąć udział w Akcji, jeśli w Czasie Trwania Akcji kupisz w Concept Store Produkt objęty Akcją/Produkty objęte Akcją.– Twój zakup musi nastąpić w ramach jednej transakcji (na jednym dowodzie zakupu).
  7. [Zasady Akcji]Jeśli spełniasz warunki uczestnictwa, przysługuje Ci rabat 20% od aktualnej ceny sprzedaży Produktów objętych Akcją, obowiązującej w Concept Store. Rabat nalicza się przy kasie (zakup stacjonarny).
  8. [Inne oferty]Rabat w wysokości 20% ceny Produktu objętego Akcją jest naliczany od aktualnej ceny obowiązującej w Concept Store. Akcja nie łączy się z innymi ofertami (promocjami, zniżkami ani kuponami rabatowymi). Promocja jednorazowego użytku.
  9. [Reklamacje] Reklamację dotyczącą Akcji możesz zgłosić – według swojego wyboru:
    • 9.1. korespondencyjnie, na nasz adres siedziby (ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa, z zalecanym dopiskiem: „Reklamacja – ULOTKA – STARY BROWAR”) lub pisemnie w stacjonarnym Concept Store, którego dotyczy reklamacja;
    • 9.2. e-mailem na adres: [email protected] z zalecanym tytułem wiadomości: „Reklamacja – ULOTKA - STARY BROWAR”.

    W reklamacji podaj swoje dane (imię i nazwisko, adres lub adres e-mail), wskaż przyczynę reklamacji i czego się domagasz. Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci listownie lub e-mailem w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Informacje o przetwarzaniu przez nas danych osobowych w związku z reklamacją znajdziesz w polityce prywatności na stronie https://www.superpharm.pl/polityka-prywatnosci.

  10. [Dostępność Regulaminu] Regulamin jest dostępny w Concept Stores oraz na stronie internetowej https://www.superpharm.pl/skinbeauty/regulaminy.