Regulamin akcji „WIOSNA” dla uczestników Klubu
(„Regulamin”)

1. [Organizator] Organizatorem akcji jest Super-Pharm Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000083512, NIP: 5252175977, BDO: 000083684, kapitał zakładowy w wysokości 410 000,00 zł („my” lub „Super-Pharm”).

2. [Nazwa] Akcję prowadzimy pod nazwą „WIOSNA” („Akcja”).

3. [Drogerie objęte Akcją] Akcja obowiązuje w stacjonarnych drogeriach Super-Pharm (w tym concept stores „Skin&Beauty by Super-Pharm”) w Polsce, a także w drogerii internetowej Super-Pharm (w tym „Skin&Beauty by Super-Pharm”), dostępnej poprzez stronę www.superpharm.pl i aplikację mobilną Super-Pharm Polska („Drogeria/Drogerie”). Akcja nie obejmuje aptek Super-Pharm”.  

4. [Czas trwania] Akcja trwa od 2 kwietnia 2025 r. do 30 kwietnia 2025 r. w stacjonarnych drogeriach Super-Pharm oraz od 2 kwietnia 2025 r. do 21 kwietnia 2025 r. w drogerii internetowej  lub do wyczerpania zapasów produktów objętych Akcją – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej („Czas Trwania Akcji”).

5. [Produkty objęte Akcją] Akcja obejmuje wybrane produkty i marki z oferty Drogerii (jednak z wyłączeniem gotowych zestawów, opakowań promocyjnych, produktów specjalnych o powiększonych pojemnościach, duopacków oraz miniproduktów). Produkty objęte Akcją są odpowiednio, w widoczny sposób, oznaczone w Drogerii internetowej i Drogeriach stacjonarnych („Produkt objęty Akcją/Produkty objęte Akcją”).

6. [Uczestnictwo w Akcji] Możesz wziąć udział w Akcji, jeśli spełnisz wszystkie poniższe warunki („Ty” lub „Uczestnik”):

6.1. bierzesz udział w naszym programie lojalnościowym „Klub Super-Pharm” („Klub”), w tym posiadasz swoją aktywną kartę Klubu;

6.2. w Czasie Trwania Akcji zrobisz w ramach jednej transakcji (na jednym dowodzie zakupu) w Drogerii zakupy o wartości co najmniej 49 zł („Próg 49 zł”), przy czym:

a) w przypadku Drogerii stacjonarnej – Próg 49 zł dotyczy wartości brutto (z VAT) kupowanych produktów na podstawie ceny obowiązującej przed rabatem w ramach Akcji;

b) w przypadku Drogerii internetowej – Próg 49 zł dotyczy wartości brutto (z VAT) produktów w koszyku na podstawie ceny obowiązującej przed rabatem w ramach Akcji;

c) do Progu 49 zł nie wliczają się: produkty lecznicze, refundowane wyroby/produkty medyczne, preparaty do początkowego żywienia niemowląt, przedmioty służące do karmienia niemowląt oraz karty podarunkowe.

7. [Zasady Akcji] Akcja polega na tym, że jeśli spełniasz warunki uczestnictwa, to otrzymasz rabat na Produkt objęty Akcją, zgodnie z informacjami widocznymi przy danym produkcie. O ile nie wskażemy inaczej, rabat jest naliczany od ceny aktualnie obowiązującej w Drogerii (czyli ceny regularnej). Ceny w Drogeriach stacjonarnych i Drogerii internetowej (a co za tym idzie – kwota rabatu) mogą się różnić. Aby rabat się naliczył:

7.1. w Drogerii internetowej – musisz być zalogowany/-a na swoje konto klienta połączone z Twoim kontem w Klubie oraz wpisać w koszyku, w miejscu przeznaczonym na kody rabatowe, kod „WIOSNA” (bez cudzysłowu);

7.2. w Drogerii stacjonarnej – musisz przed zakończeniem transakcji okazać (zeskanować) swoją ważną kartę Klubu lub zidentyfikować się jako uczestnik/uczestniczka Klubu podając numer telefonu przypisany do Twojego konta w Klubie – wówczas kod „WIOSNA” aktywuje się automatycznie i zostanie naliczony przysługujący Ci rabat.

8. [Limit zakupowy] W ramach Akcji obowiązuje limit zakupowy na jednego klienta (na jedną kartę Klubu) – maksymalnie 6 sztuk danego Produktu objętego Akcją.

9. [Inne oferty] Akcja nie łączy się z innymi ofertami (promocjami, zniżkami ani kuponami rabatowymi).

10. [Reklamacje] Reklamację dotyczącą Akcji możesz zgłosić – według swojego wyboru:

10.1. korespondencyjnie, na nasz adres siedziby (ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa, z zalecanym dopiskiem: „Reklamacja – akcja WIOSNA”) lub pisemnie w stacjonarnej Drogerii, której dotyczy reklamacja;

10.2. e-mailem na adres: [email protected], z zalecanym tytułem wiadomości: „Reklamacja – akcja WIOSNA”.

W reklamacji podaj swoje dane (imię i nazwisko, adres lub adres e-mail), wskaż przyczynę reklamacji i czego się domagasz. Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci listownie lub e-mailem w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Informacje o przetwarzaniu przez nas danych osobowych w związku z reklamacją znajdziesz w polityce prywatności na stronie https://www.superpharm.pl/polityka-prywatnosci.

11. [Dostępność Regulaminu] Regulamin jest dostępny w Drogeriach, a także na stronie internetowej www.superpharm.pl/regulamin-wiosna.