1) Organizatorem akcji jest Super-Pharm Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 48, 02-672 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000083512, REGON: 016317049, NIP: 5252175977, kapitał zakładowy w wysokości 410.000,00 zł (dalej: „Super-Pharm” lub „Organizatorem”).
2) Akcja organizowana jest na zasadach określonych niniejszym regulaminem (dalej: „Regulaminem”) i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i ma na celu uatrakcyjnienie zakupów w drogeriach Super-Pharm.
3) Terminy użyte w Regulaminie otrzymują następujące znaczenie:
a) Akcja Promocyjna – akcja polegająca na umożliwieniu Członkowi Klubu Super-Pharm (dalej: „Klub”) jednorazowego wykorzystania dodatkowego rabatu w wysokości 10% na wszystkie kosmetyki i dermokosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów przy odbiorze zamówienia internetowego złożonego w terminie wskazanym w pkt 4 poniżej za pośrednictwem strony drogerii internetowej Super-Pharm pod adresem https://www.superpharm.pl/ lub poprzez Aplikację mobilną Super-Pharm, z wybraną opcją dostawy „Odbiór w drogerii”, tj. poprzez odbiór zamówienia internetowego w drogerii stacjonarnej Super-Pharm, w tym w stacjonarnym concept store pn. „Skin&Beauty by Super-Pharm” (dalej: „Zamówienie”), w dniu otrzymania wiadomości SMS o możliwości odbioru Zamówienia lub w ciągu następnych 2 dni roboczych włącznie (dalej: „Promocja”), po spełnieniu warunków wskazanych w pkt. 2.3) Regulaminu;
b) Uczestnik Promocji – osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 z późn. zm., dalej: „Uczestnik”).
4) Promocja obowiązuje w terminie od 07.10.2024 r. do 29.10.2024 r.
5) Promocja obowiązuje w drogeriach stacjonarnych Super-Pharm, w tym w stacjonarnych concept store pn. „Skin&Beauty by Super-Pharm” na terenie Rzeczpospolitej.
6) Promocja nie obowiązuje w aptekach Super-Pharm.
1) Udział w Promocji może wziąć wyłącznie osoba będąca członkiem Klubu w chwili otrzymania wiadomości SMS o możliwości odbioru Zamówienia.
2) Aby wziąć udział w Promocji, osoba niebędąca członkiem Klubu Super-Pharm może dołączyć do Klubu, zgodnie z Regulaminem Klubu (dostępnym na stronie: www.superpharm.pl/klub) także w czasie trwania Promocji, lecz przed otrzymaniem wiadomości SMS o możliwości odbioru Zamówienia, a następnie skorzystać z Promocji.
3) Skorzystanie z Promocji w związku z odbiorem Zamówienia internetowego w drogerii stacjonarnej jest możliwe po okazaniu przy kasie aktywnej karty Klubu Super-Pharm lub poprzez podanie danych przypisanych do konta Klubu Super-Pharm, umożliwiających identyfikację, przed rozpoczęciem skanowania produktów.
4) Rabat zostanie również wyświetlony w formie kuponu w Aplikacji mobilnej Super-Pharm (dalej: „Aplikacja”). Okazanie kuponu nie jest warunkiem skorzystania z Promocji. Z Promocji może skorzystać osoba nieposiadająca konta w Aplikacji.
5) Rabat obniża proporcjonalnie ceny produktów objętych Promocją. Oznacza to, że rabat będzie proporcjonalnie rozłożony na wszystkie ww. produkty, w tym również na produkty w cenach promocyjnych. Lista marek, których produkty są objęte promocją znajduje się na końcu Regulaminu.
6) Rabat nie jest wymieniany na gotówkę.
7) Promocja nie obejmuje akcesoriów i sprzętów do pielęgnacji i stylizacji włosów, w tym nie obejmuje produktów marki Dyson
8) Rabat może być wykorzystany jednorazowo w dniu otrzymania wiadomości SMS o możliwości odbioru Zamówienia lub w ciągu następnych 2 dni roboczych włącznie. Rabat dotyczy każdego Zamówienia złożonego w sposób opisany w pkt 1.3 lit. a) Regulaminu.
9) Promocja łączy się z innymi obowiązującymi w tym czasie promocjami i kuponami.
10) Skorzystanie z Promocji jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
1_ Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji związanej z Promocją. Reklamację można zgłosić poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: bok@superpharm.pl, wpisując w tytule wiadomości „Reklamacja Dodatkowy rabat 10% na pielęgnację i stylizację włosów”, albo w formie pisemnej na adres Organizatora z ww. dopiskiem umieszczonym na kopercie. Reklamacja powinna zawierać informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, w tym dane Uczestnika: imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail i numer karty Klubowicza oraz przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem. Organizator zastrzega, że reklamacje niespełniające warunków, o których mowa w zdaniu poprzednim, nie będą rozpatrywane.
2) Uczestnik zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie odpowiadającej formie, w jakiej została złożona reklamacja, w terminie 14 dni od dnia jej wpływu do Organizatora.
3) Przetwarzanie danych osobowych Uczestników odbywa się zgodnie z Regulaminem Klubu Super-Pharm oraz Zasadami poufności i ochrony danych osobowych Uczestników Klubu, dostępnymi pod adresem: https://www.superpharm.pl/klub/klub/regulamin/ a także zgodnie z informacjami umieszczonymi w drogeriach stacjonarnych Super-Pharm.
1) Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora, w drogeriach stacjonarnych Super-Pharm oraz na stronie internetowej www.superpharm.pl.
2) Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia i obowiązuje do zakończenia Promocji.