1.Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem akcji jest Super-Pharm Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 48, 02-672 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000083512, REGON: 016317049, NIP: 5252175977, kapitał zakładowy w wysokości 410.000,00 zł (dalej: „Super-Pharm” lub „Organizatorem”).
  2. Akcja organizowana jest na zasadach określonych niniejszym regulaminem (dalej: „Regulaminem”) i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i ma na celu uatrakcyjnienie zakupów w drogeriach Super-Pharm.
  3. Terminy użyte w Regulaminie otrzymują następujące znaczenie:
    1. Akcja Promocyjna – akcja polegająca na umożliwieniu Członkowi Klubu Super-Pharm (dalej: „Klub”) jednorazowe wykorzystanie dodatkowego rabatu w wysokości 20 zł na zakupy za minimum 100 zł w drogeriach stacjonarnych Super-Pharm, w tym w stacjonarnych concept store Skin&Beauty by Super-Pharm (dalej: „Promocja”), po spełnieniu warunków wskazanych w pkt. 2.1)-2.3) Regulaminu;
    2. Uczestnik Promocji – osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 z późn. zm., dalej: „Uczestnik”).
  • Promocja obowiązuje w drogeriach stacjonarnych Super-Pharm, w tym w stacjonarnych concept store Skin&Beauty by Super-Pharm na terenie Rzeczpospolitej.
  • Promocja rozpoczyna się w dniu 7.08.2024 i trwa do odwołania.
  • Promocja nie obowiązuje w aptekach Super-Pharm.
  • 2.Warunki Promocji

    1. W Promocji może wziąć udział wyłącznie osoba będąca członkiem Klubu, której pozostaje 30 dni do usunięcia konta Klubu z powodu braku zakupów z kartą Klubu przez okres 3 lat (liczonych od daty ostatniego zakupu z kartą Klubu).
    2. Osoba będąca członkiem Klubu Super-Pharm, która ma wyrażoną zgodą na komunikację marketingową email lub SMS lub push otrzyma informację o zamiarze usunięcia konta z 30-dniowym wyprzedzeniem wraz z informacją o możliwości skorzystania z Promocji w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania wiadomości. Brak wyrażenia zgody na komunikację marketingową, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie stanowi warunku do wzięcia udziału w Promocji, jeśli osoba będąca członkiem Klubu Super-Pharm, spełniająca warunki z pkt 2.1), dowie się o Promocji w inny sposób.
    3. Skorzystanie z Promocji jest możliwe po okazaniu przy kasie aktywnej karty Super-Pharm lub poprzez podanie danych przypisanych do konta Super-Pharm, umożliwiających identyfikację, przed rozpoczęciem skanowania produktów.
    4. Rabat zostanie również wyświetlony w formie kuponu w Aplikacji mobilnej Super-Pharm (dalej: „Aplikacja”). Okazanie kuponu nie jest warunkiem skorzystania z Promocji. Z Promocji może skorzystać osoba nieposiadająca konta w Aplikacji.
    5. Rabat obniża proporcjonalnie ceny produktów objętych Promocją. Oznacza to, że rabat będzie proporcjonalnie rozłożony na wszystkie ww. produkty, w tym również na produkty w cenach promocyjnych.
    6. Rabat nie jest wymieniany na gotówkę.
    7. Rabat może być wykorzystany jednorazowo.
    8. Rabat może być wykorzystany na cały asortyment drogerii z wyłączeniem następujących produktów: całej marki Dyson, całej marki Kerastase, karty podarunkowe, pieluchy, mleka modyfikowane dla dzieci, produkty lecznicze, wyroby medyczne, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służące do karmienia niemowląt.
    9. Promocja łączy się z innymi obowiązującymi w tym czasie promocjami i kuponami.
    10. Skorzystanie z Promocji jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

    3.Reklamacje

    1. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji związanej z Promocją. Reklamację można zgłosić poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: [email protected], wpisując w tytule wiadomości „Reklamacja Dodatkowy rabat 20 zł na zakupy za min.100 zł” albo w formie pisemnej na adres Organizatora z ww. dopiskiem umieszczonym na kopercie. Reklamacja powinna zawierać dane Uczestnika: imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail i numer karty Klubowicza oraz przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem. Organizator zastrzega, że reklamacje niespełniające warunków, o których mowa w zdaniu poprzednim, nie będą rozpatrywane.
    2. Decyzja Organizatora w przedmiocie rozpatrzenia reklamacji jest ostateczna. Uczestnik zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie odpowiadającej formie, w jakiej została złożona reklamacja, w terminie 14 dni od dnia jej wpływu do Organizatora.
    3. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników odbywa się zgodnie z Regulaminem Klubu Super-Pharm oraz Zasadami poufności i ochrony danych osobowych Uczestników Klubu, dostępnymi pod adresem: https://www.superpharm.pl/klub/klub/regulamin/ a także zgodnie z informacjami umieszczonymi w drogeriach stacjonarnych Super-Pharm.

    4.Postanowienia końcowe

    1. Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora, w drogeriach stacjonarnych Super-Pharm oraz na stronie internetowej www.superpharm.pl.
    2. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w przebiegu Promocji spowodowane zdarzeniami, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.
    3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w każdym czasie.
    4. Zmiany Regulaminu, będą dokonywane w formie pisemnej i udostępnione w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.superpharm.pl. Zmieniony Regulamin obowiązuje od chwili jego publikacji na ww. stronie internetowej.
    5. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia i obowiązuje do zakończenia Promocji.