Aneks nr 1 do regulaminu akcji „Dni Klubu Super-Pharm” dla uczestników Klubu („Aneks”)

Drodzy Klubowicze!


  1. My (Super-Pharm Poland sp. z o.o.) postanowiliśmy przedłużyć naszą Akcję „Dni Klubu Super-Pharm” w Drogerii internetowej (tj. na stronie www.superpharm.pl i w aplikacji mobilnej Super-Pharm Polska) o 2 dni, tj. do 20 marca 2025 r.
  2. Przedłużenie Akcji obowiązuje tylko w Drogerii internetowej (online) i nie dotyczy Drogerii stacjonarnych.
  3. W związku z przedłużeniem Akcji w Drogerii internetowej odpowiednio zmieniamy Regulamin. Tekst jednolity Regulaminu, z uwzględnieniem wprowadzonych przez nas zmian, załączamy do tego Aneksu.
  4. Wszelkie pojęcia, które w Aneksie piszemy od dużej litery, mają znaczenie takie jak w Regulaminie Akcji.
  5. Aneks wchodzi w życie z chwilą jego ogłoszenia w dniu 18 marca 2025 r.

Załącznik nr 1

Regulamin akcji „Dni Klubu Super-Pharm” dla uczestników Klubu
(„Regulamin”)

- tekst jednolity -

(uwzględnia zmiany wprowadzone 18 marca 2025 r. w związku z przedłużeniem Akcji w Drogerii internetowej)



  1. [Organizator]Organizatorem akcji jest Super-Pharm Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000083512, NIP: 5252175977, BDO: 000083684, kapitał zakładowy w wysokości 410 000,00 zł („my” lub „Super-Pharm”).
  2. [Nazwa] Akcję prowadzimy pod nazwą „Dni Klubu Super-Pharm” („Akcja”).
  3. [Drogerie objęte Akcją] Akcja obowiązuje w stacjonarnych drogeriach Super-Pharm (w tym concept stores „Skin&Beauty by Super-Pharm”) w Polsce, a także w drogerii internetowej Super-Pharm (w tym „Skin&Beauty by Super-Pharm”), dostępnej poprzez stronę www.superpharm.pl i aplikację mobilną Super-Pharm Polska („Drogeria/Drogerie”). Akcja nie obejmuje aptek Super-Pharm”.
  4. [Czas trwania] Akcja trwa od 14 marca 2025 r. do 18 marca 2025 r. (w Drogeriach stacjonarnych) oraz do 20 marca 2025 r. (w Drogerii internetowej) lub do wyczerpania zapasów produktów objętych Akcją – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej („Czas Trwania Akcji”).
  5. [Produkty objęte Akcją] ] Akcja obejmuje wybrane produkty i marki z oferty Drogerii (jednak z wyłączeniem gotowych zestawów, opakowań promocyjnych, produktów specjalnych o powiększonych pojemnościach, duopacków oraz miniproduktów). Produkty objęte Akcją są odpowiednio, w widoczny sposób, oznaczone w Drogerii internetowej i Drogeriach stacjonarnych („Produkt objęty Akcją/Produkty objęte Akcją”).
  6. [Uczestnictwo w Akcji]Możesz wziąć udział w Akcji, jeśli spełnisz wszystkie poniższe warunki („Ty” lub „Uczestnik”):
  7. 6.1. bierzesz udział w naszym programie lojalnościowym „Klub Super-Pharm” („Klub”), w tym posiadasz swoją aktywną kartę Klubu;

    6.2. w Czasie Trwania Akcji zrobisz w ramach jednej transakcji (na jednym dowodzie zakupu) w Drogerii zakupy o wartości co najmniej 49 zł („Próg 49 zł”), przy czym:

    1. w przypadku Drogerii stacjonarnej – Próg 49 zł dotyczy wartości brutto (z VAT) kupowanych produktów na podstawie ceny obowiązującej przed rabatem w ramach Akcji;
    2. w przypadku Drogerii internetowej – Próg 49 zł dotyczy wartości brutto (z VAT) produktów w koszyku na podstawie ceny obowiązującej przed rabatem w ramach Akcji;
    3. do Progu 49 zł nie wliczają się: produkty lecznicze, refundowane wyroby/produkty medyczne, preparaty do początkowego żywienia niemowląt, przedmioty służące do karmienia niemowląt oraz karty podarunkowe.
  8. [Zasady Akcji] Akcja polega na tym, że jeśli spełniasz warunki uczestnictwa, to otrzymasz rabat na Produkt objęty Akcją, zgodnie z informacjami widocznymi przy danym produkcie. O ile nie wskażemy inaczej, rabat jest naliczany od ceny aktualnie obowiązującej w Drogerii (czyli ceny regularnej). Ceny w Drogeriach stacjonarnych i Drogerii internetowej (a co za tym idzie – kwota rabatu) mogą się różnić. Aby rabat się naliczył:
  9. 7.1. w Drogerii internetowej – musisz być zalogowany/-a na swoje konto klienta połączone z Twoim kontem w Klubie oraz wpisać w koszyku, w miejscu przeznaczonym na kody rabatowe, kod „KLUB” (bez cudzysłowu);

    7.2. w Drogerii stacjonarnej – musisz przed zakończeniem transakcji okazać (zeskanować) swoją ważną kartę Klubu lub zidentyfikować się jako uczestnik/uczestniczka Klubu podając numer telefonu przypisany do Twojego konta w Klubie – wówczas kod „KLUB” aktywuje się automatycznie i zostanie naliczony przysługujący Ci rabat.

  10. [Limit zakupowy] W ramach Akcji obowiązuje limit zakupowy na jednego klienta (na jedną kartę Klubu) – maksymalnie 6 sztuk danego Produktu objętego Akcją.
  11. [Inne oferty]Akcja nie łączy się z innymi ofertami (promocjami, zniżkami ani kuponami rabatowymi).
  12. [Reklamacje] Reklamację dotyczącą Akcji możesz zgłosić – według swojego wyboru:

    10.1. korespondencyjnie, na nasz adres siedziby (ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa, z zalecanym dopiskiem: „Reklamacja – Dni Klubu Super-Pharm”) lub pisemnie w stacjonarnej Drogerii, której dotyczy reklamacja;

    10.2. e-mailem na adres: [email protected], z zalecanym tytułem wiadomości: „Reklamacja – Dni Klubu Super-Pharm”. W reklamacji podaj swoje dane (imię i nazwisko, adres lub adres e-mail), wskaż przyczynę reklamacji i czego się domagasz. Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci listownie lub e-mailem w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Informacje o przetwarzaniu przez nas danych osobowych w związku z reklamacją znajdziesz w polityce prywatności na stronie https://www.superpharm.pl/polityka-prywatnosci

  13. [Dostępność Regulaminu] Regulamin jest dostępny w Concept Stores oraz na stronie internetowej www.superpharm.pl/regulamin-dni-klubu-superpharm.

Dni klubu - pytania i odpowiedzi

Jak skorzystać z akcji Dni Klubu?

Akcja jest aktywna dla osób posiadających kartę Klubu Super-Pharm i zalogowanych na swoje konto klienta (połączone z kontem Klubu) na stronie internetowej lub w aplikacji, a w przypadku zakupów stacjonarnych - po zeskanowaniu karty Klubu przy kasie. Aby skorzystać z akcji w drogerii internetowej Super-Pharm, należy dodać do koszyka produkty za minimum 49 zł i wpisać w koszyku kod: KLUB. W przypadku zakupów stacjonarnych, jeśli wartość kupowanych produktów wynosi minimum 49 zł - wówczas kod KLUB zostaje aktywowany automatycznie po zeskanowaniu karty Klubu przy kasie. Akcją są obejęte wybrane produkty oraz marki z oferty Super-Pharm.

Czy wszystkie produkty dostępne w sklepie są objęte akcją?

Nie. Akcją są objęte wybrane marki, serie i produkty. Informacje o aktualnych ofertach można znaleźć w gazetce drogerii Super-Pharm, w sklepie internetowym Super-Pharm oraz aplikacji.

Gdzie znajdę kod rabatowy?

Kod rabatowy na produkty objęte akcją to: KLUB - należy pamiętać, że warunkiem skorzystania z oferty jest dodanie do koszyka produktów za minimum 49 zł. Akcja obejmuje wybrane marki, serie oraz produkty z oferty Super-Pharm. Akcja jest aktywna dla osób posiadających kartę Klubu Super-Pharm i zalogowanych na swoje konto klienta (połączone z kontem Klubu) na stronie internetowej lub w aplikacji, a w przypadku zakupów stacjonarnych - po zeskanowaniu karty Klubu przy kasie.

Kod nie działa, co mogę zrobić?

Na początek należy upewnić się, czy wybrane marki, serie oraz produkty są objęte akcją. Ponadto akcja nie dotyczy gotowych zestawów, opakowań promocyjnych, produktów specjalnych o powiększonych pojemnościach, duopacków oraz miniproduktów. Akcja jest aktywna dla osób posiadających kartę Klubu Super-Pharm i zalogowanych na swoje konto klienta (połączone z kontem Klubu) na stronie internetowej lub w aplikacji, a w przypadku zakupów stacjonarnych - po zeskanowaniu karty Klubu przy kasie. Warto więc sprawdzić poprawność logowania lub zeskanowania karty Klubu. Należy też sprawdzić poprawność wpisanego w koszyku kodu: KLUB - aby skorzystać z akcji należy dodać do koszyka produkty za minimum 49 zł. Warto więc zweryfikować łączną wartość produktów dodanych do koszyka, pamiętając, że do wartości zakupów (minimum 49 zł) nie wliczają się produkty lecznicze, refundowane wyroby/produkty medyczne, preparaty do początkowego żywienia niemowląt, przedmioty służące do karmienia niemowląt oraz karty podarunkowe.

Czy kod działa tylko na stronie internetowej?

Nie. Kod KLUB działa również w aplikacji mobilnej Super-Pharm oraz przy kasach w drogeriach stacjonarnych Super-Pharm.

Czy mogę skorzystać z kodu w drogerii stacjonarnej?

Tak. Aby skorzystać z kodu w drogerii stacjonarnej, należy zeskanować swoją kartę Klubu przy kasie.

Czy mogę skorzystać z kodu w aplikacji Super-Pharm?

Tak. Wystarczy być zalogowanym/zalogowaną na swoje konto klienta (połączone z kontem Klubu Super-Pharm) oraz spełnić pozostałe warunki skorzystania z akcji. W koszyku należy wpisać kod: KLUB.

Do kiedy działa kod?

Kod jest aktywny do 18.03.2025. Proszę pamiętać, że zapas produktów biorących udział w akcji jest ograniczony i może ulec wyczerpaniu przed tą datą.

Czy można łączyć w koszyku produkty dostępne w Super-Pharm oraz Skin&Beauty?

Tak. Nie ma ograniczeń co do składu koszyka, niemniej kod zostanie zastosowany tylko do marek, serii oraz produktów objętych akcją.

Czy można korzystać z dwóch różnych kodów jednocześnie?

Nie. W koszyku dodać można jedynie jeden kod. Skorzystanie z kodu KLUB uniemożliwia skorzystanie z jakichkolwiek innych kodów rabatowych.