REGULAMIN AKCJI „Rabat na szkła okularowe -30%”

1.Zasady ogólne

1.1. Organizatorem akcji jest Super-Pharm Optic Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Domaniewskiej 48, 02-672 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000814072, NIP 5213882334, REGON : 384880644, kapitał zakładowy w wysokości 5000,00 zł (zwana dalej „Super-Pharm).

1.2. Akcja organizowana jest na zasadach określonych niniejszym regulaminem (zwanym dalej: „Regulaminem") i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

1.3. W terminie wskazanym w punkcie 1.6. Regulaminu Organizator przeprowadzi akcję promocyjną mającą na celu uatrakcyjnienie zakupów w Dziale Optycznym Super-Pharm.

1.4. Mechanizm promocji „Rabat na szkła okularowe -30%” (dalej „Promocja”):

Mechanizm promocji „Druga para markowych okularów od 199 zł” (dalej „Promocja”):
Klient upoważniony jest do zakupu szkieł okularowych w cenie niższej od ceny regularnej. Rabat -30% na szkła okularowe ( recepturowe i magazynowe) obowiązuje przy zakupie kompletnej pary okularów: oprawa + szkła. Promocja obowiązuje przy zakupie szkieł okularowych producentów JZO, Hoya.

1.5. Promocja obowiązuje w sklepach Super-Pharm Optic na terenie Polski.

1.6. Promocja trwa w dniach 01.11.2024 r.- 31.12.2024 r.

2. Warunki akcji

2.1. Do udziału w Promocji jest uprawniony każdy Klient Super-Pharm Optic (dalej: „Uczestnik”), który wyrazi gotowość wzięcia udziału w Promocji i nabędzie określone produkty biorące udział w czasie jej trwania.

2.2. Brak limitów zakupowych przypadających na jednego Uczestnika Promocji.

2.3. Promocja nie łączy się z innymi promocjami obowiązującymi w salonach Super-Pharm Optic.

3. Reklamacje

3.1. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji związanej z akcją promocyjną. Reklamację można zgłosić w formie elektronicznej poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres bok@superpharm.pl wpisując w tytule wiadomości: „Rabat na szkła okularowe -30%”albo w formie pisemnej na adres Organizatora z dopiskiem na kopercie, o którym mowa powyżej. Reklamacja powinna zawierać dane uczestnika: imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail oraz przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem.

3.2. Uczestnik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub pocztą w przypadku wskazania adresu korespondencyjnego.

4. Postanowienia końcowe

4.1. Niniejszy Regulamin obowiązuje w dniach 01.11.2024 – 31.12.2024r.