Wysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Pojemność:
30 mlWysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Fame to hołd marki Paco Rabanne dla nowoczesnej, pewnej siebie kobiety, która z łatwością łączy to, co sprzeczne, zarówno w swojej naturze, jak i stylizacji. Fame to również kompozycja pełna kontrastów, spotkanie słodkich, tropikalnych nut owocowych z chłodnym, zdystansowanym jaśminem i gęstymi żywicami.
Otwarcie jest egzotyczne i tropikalne, głównie za sprawą słodkiego, soczystego mango i aromatycznej, cierpkiej bergamotki, które nadają całości beztroski, wakacyjny wydźwięk. Fame nie jest jednak kompozycją poświęconą owocom, ponieważ dość szybko przechodzą one na dalszy plan, ustępując miejsca upojnemu, mocno wyczuwalnemu jaśminowi, dosłodzonemu wanilią. To on będzie królował w kompozycji właściwie do końca, minimalnie tylko ustępując miejsca suchej drewniano-żywicznej bazie. W miarę trwania, białe kwiaty wybrzmiewają słodko i ciepło, otulone olibanum i muśnięte smużką kadzidła, które nadaje kompozycji nostalgiczny wydźwięk.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: mango, bergamotka
Nuty serca: jaśmin, olibanum
Nuty bazy: wanilia, drzewo sandałowe
Fame to kompozycja na swój sposób wyjątkowa. Jej skład jest wegański i w 90% naturalny, a składniki do jej produkcji zostały pozyskane w sposób zrównoważony. Z kolei projekt flakonu to mała lekcja historii mody - ma on postać robota w sukience-kolczudze z cekinów, nawiązującej do kostiumu, który Paco Rabanne stworzył dla Jane Fondy do filmu “Barbarella”. Figurka nosi również akcesoria, odzwierciedlające słynne projekty marki, w tym kolczyki, bransoletkę i buty. Stylizację podkreślają okulary przeciwsłoneczne inspirowane Audrey Hepburn. Z pewnością jest to flakonik, który zwróci uwagę każdego.
ABC zapachu:
Paco Rabanne to kultowy dom mody, założony w 1966 r. przez hiszpańskiego projektanta Francisco Rabaneda y Cuervo. Młodzieniec rozpoczynał karierę w świecie fashion od tworzenia sztucznej biżuterii i dekoracji do domów mody, ale już wkrótce nawiązał współpracę z czołowymi projektantami haute couture - Christianem Diorem, Niną Ricci i Hubertem Givenchy. Wtedy też zmienił personalia na “Paco Rabanne”. Paco był pionierem kontrowersyjnych projektów ubrań wykonanych z plastiku, metalu lub papieru, a jego pierwsza kolekcja nosiła kontrowersyjną nazwę “12 sukienek z materiałów nowoczesnych, których nie należy nosić”.
W 1968 roku Paco Rabanne oficjalnie wszedł do branży perfumiarskiej, a rok później na rynku pojawił się jego pierwszy zapach - Calandre - stworzony w oparciu o intrygującą kwiatowo-metaliczną nutę. W następnych latach linia perfumowa projektanta powiększyła się m.in. o przebojowe kolekcje XS i Black XS oraz cieszące się ogromną popularnością 1 Milion i Lady Million. Obecnie pod znakiem Paco Rabanne królują słodko-słona OIympea, wyrazisty, ostry Invictus oraz futurystyczny Phantom i figlarna Fame.