Drogi Kliencie Super – Pharm Optic sp. z o.o.

Szanując Twoje prawo do zmiany zdania spółka Super - Pharm Optic Sp. z o.o. prowadząca salony optyczne pod nazwą „Super-pharm” (dalej : „Salony optyczne”), gwarantuje swoim Klientom możliwość zwrotu lub wymiany towarów zakupionych w Salonach optycznych. Lista salonów dostępna jest na stronie : Optyczne Super-Pharm - Super-Pharm Optic

Wymiana lub zwrot towaru są możliwe z zastrzeżeniem poniższych zasad :

  1. Zwrot lub wymiana towaru możliwa jest w terminie maksymalnie 30 dni od daty zakupu, za okazaniem oryginału paragonu lub faktury VAT potwierdzających zakup towaru w Salonie optycznym.
  2. Zwrot towaru odbywa się za pisemnym potwierdzeniem przez Klienta
  3. Zwrot lub wymiana towaru może być dokonana wyłącznie w przypadku, gdy zwracany towar jest w stanie nienaruszonym tzn. posiada oryginalne, nienaruszone etykiety i opakowanie oraz nie nosi jakichkolwiek znamion użytkowania.
  4. W przypadku produktów sprzedawanych w promocji, w szczególności w promocji obejmującej tzw. pakiety czyli np. drugi produkt 50%taniej, lub drugi produkt za 1 grosz, czy też drugi produkt z niższą ceną przy zakupie innego, zwrot produktów jest możliwy tylko w przypadku zwrotu całego zestawu objętego daną promocją.
  5. Zwracany towar jest wymieniany wyłącznie na towar o tej samej lub wyższej wartości (różnicę w cenie dopłaca Klient) lub na kartę podarunkową Super-Pharm.
  6. Karta podarunkowa Super-Pharm zostaje zasilona wartością zwracanego towaru, jednak nie większą niż 500 zł. W przypadku, gdy wartość zwracanych produktów jest wyższa niż 500 zł zostaną wydane kolejne karty podarunkowe w ilości, która pozwoli na pełne rozliczenie wartości zwrotu.
  7. Karta podarunkowa Super-Pharm uprawnia do dokonania zakupów we wszystkich Salonach optycznych oraz drogeriach pod nazwą Super-Pharm w terminie do 6 miesięcy od daty wydania karty. Karta podarunkowa nie może służyć do zakupu innej karty podarunkowej, nie może być wymieniana na gotówkę i nie ma możliwości wydawania reszty.
  8. Nagrody wydawane za punkty w ramach programu lojalnościowego KLUB Super Pharm nie podlegają zwrotom.
  9. Produkty lecznicze, suplementy diety i wyroby medyczne (w tym okulary korekcyjne, soczewki i soczewki kontaktowe, płyny do pielęgnacji soczek ) nie podlegają zwrotom.
  10. Niniejsze zasady określają wyłącznie procedurę zwrotu lub wymiany towarów zakupionych w Salonach optycznych Super- Pharm
  11. Niniejsza procedura wymiany lub zwrotu nie ogranicza w żaden sposób innych uprawnień konsumentów wskazanych w obowiązujących przepisach, szczególności związanych z reklamacją produktu.

REKLAMACJE

  1. Reklamacja może zostać złożona tylko w Salonie optycznym, w którym produkt był kupiony. Adres znajduje się na potwierdzeniu zakupu tj. paragonie lub fakturze vat.
  2. Reklamacje produktów zakupionych w Salonach optycznych rozpatrywane są zgodnie z uprawnieniami konsumentów wskazanych w obowiązujących przepisach.