Wysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Pojemność:
30 mlWysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Nivea men anti-age power intensywne serum przeciw przebarwieniom łączy kwas hialuronowy z opatentowanym składnikiem luminous630®, aby zapewnić zaawansowaną redukcję przebarwień i działanie przeciwzmarszczkowe. Ultra lekka i szybko wchłaniająca się formuła, stworzona specjalnie z myślą o męskiej skórze, zapewnia 24h nawilżenia. Produkt delikatny dla skóry. Odpowiedni dla każdej karnacji oraz typu skóry, w tym wrażliwej. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie.
*posłonecznych *związanych ze starzeniem się skóry młodszy wygląd skóry już w 2 tygodnie. 10 lat badań i przełomowa innowacja. Naukowcy z centrum badań nivea® w ciągu 10 lat intensywnych poszukiwań i testów przebadali ponad 50 000 składników, by odkryć przełomowy, wysoce skuteczny luminous630®, który działa na poziomie komórkowym. W widoczny sposób redukuje przebarwienia oraz zapobiega ich ponownemu pojawianiu się.
Stosuj codziennie rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Omijaj okolice oczu. Używaj produktów z LUMINOUS630® maksymalnie 2 razy dziennie.
NIVEA MEN Anti-Age Power Serum przeciw przebarwieniom do twarzy 30 ml
|
NIVEA MEN
Anti-age Power Krem nawilżający SPF 30 2w1 30 ml |
NIVEA MEN Hyaluron Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy
15 ml |
NIVEA MEN Hyaluron Przeciwzmarszczkowy krem na dzień SPF 15
|
NIVEA MEN Hyaluron Przeciwzmarszczkowy żel nawilżający 50 ml
|
|
Przeznaczenie | Twarz | Twarz | Twarz | Twarz | Twarz |
Główna zaleta | Redukcja przebarwień i głębokich zmarszczek | Rozjaśnianie przebarwień i redukcja głębokich zmarszczek, ochrona oraz nawilżenie skóry | Nawilża i ujędrnia skórę pod oczami | 24h nawilżenie | Nawilża, odświeża i redukuje zmarszczki |
Główny składnik | Luminous630® + Hyaluron | Luminous630® + Hyaluron | Kwas hialuronowy | Kwas hialuronowy | Kwas hialuronowy |
SPF | Serum | Krem na dzień | Krem pod oczy | Krem na dzień | Żel |
Typ produktu | - | SPF 30 | - | SPF 15 | - |
Objętość | 30 ml | 50 ml | 15 ml | 50 ml | 50 ml |
Tabela poglądowa. Powyższe produkty mogą nie być aktualnie w dystrybucji sklepu.
*Samoocena, 12-tygodniowe badania z udziałem 34 mężczyzn, 2022. Obrazy są poddane obróbce cyfrowej. Indywidualne efekty mogą się różnić.
**NIVEA Polska z Nielsen - NIVEA marką kosmetyczną z najwyższym udziałem wartościowym w rynku Scantrack Poland Drug, Sprzedaż wartościowa w okresie styczeń 2022 - grudzień 2022, w kategorii kosmetycznej (zdefiniowanej przez NIVEA jako: pielęgnacja dziecięca, pielęgnacja ciała, pielęgnacja ust, dezodoranty, pielęgnacja twarzy, szampony, kosmetyki do opalania, męskie kosmetyki do golenia, męskie kosmetyki po goleniu, męskie kosmetyki do pielęgnacji twarzy, żele pod prysznic).