Wysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Pojemność:
30 mlWysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Toy Boy to kompozycja, której centrum stanowi róża. To wokół niej orbitują kolejne nuty, odsłaniając różne, czasem bardzo odmienne twarze Królowej, czy też może, w tym przypadku, Króla Kwiatów. Bo Toy Boy to róża w męskim wydaniu - dymna, sucha, przyprawowa, odrobinę metaliczna. Mężczyzna, który nosi różę Moschino nie musi i nie potrzebuje niczego udowadniać - to niepokorny outsider, lider bikersów w ikonicznej, skórzanej kurtce Schotta, Marlon Brando na papierosie z Jamesem Deanem, roztaczający wokół siebie aurę charyzmy i pewności siebie. Jedno spojrzenie i już wiesz, że nie zadziera się z facetem, który nosi w kieszeni czarnego jak smoła misia Moschino.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: różowy pieprz, gruszka, indonezyjska gałka muszkatołowa, elemi, bergamotka
Nuty serca: róża, goździki, magnolia, len
Nuty bazy: drewno kaszmirowe, haitańska wetyweria, molekuła sylkolide, drzewo sandałowe, bursztyn
Róża w Toy Boy jest bezkompromisowa - pojawia się od razu w otwarciu, w towarzystwie aromatycznej gruszki. Na tym etapie wybrzmiewa słodkawo, dość konfiturowo, co jest zasługą apetycznego, gruszkowego syropu. Jednak w miarę rozwoju zapachu, gdy do głosu dochodzą przyprawy i żywice, róża pokrywa się pyłem, zyskując przydymione, suche, pełne dusznej słodyczy oblicze. Różowy pieprz w połączeniu z goździkami i elemi sprawia, że momentami pojawia się w kompozycji wibrująca, ziołowo-metaliczna nuta, która sprawia, że zapach nie jest liniowy, cały czas ewoluuje i zmienia się na skórze, prezentując inne odsłony swojego różanego rdzenia. W bazie kompozycji pojawia się wetyweria w połączeniu z piżmem, drzewem kaszmirowym i sandałowym, co sprawia, że Toy Boy staje się ciepły, suchy, przytulny i kremowy, wybrzmiewając bardzo tajemniczo i zmysłowo.
ABC zapachu:
Moschino to znany na całym świecie, włoski dom mody, założony w 1983 roku przez Franco Moschino. Franco, który współpracował jako rysownik, między innymi, z Giannim Versace, od zawsze pasjonował się modą. Od razu zauważył wszechogarniającą nudę w przemyśle modowym i postanowił zaproponować klientom coś zupełnie nowego, pomysłowego i dowcipnego. Moschino słynie z ekscentrycznych projektów, nietuzinkowych detali, cukierkowych kolorów i wzorów nawiązujących do popkultury. Marka oferuje zarówno odzież codzienną i wieczorową, jak również bieliznę, buty, akcesoria, biżuterię i perfumy.
Pierwsza kompozycja zapachowa Moschino, drzewno-kwiatowa “Moschino for Women” zadebiutowała na rynku w 1987 roku, a w 1990 pojawiła się wersja dla mężczyzn. Od tamtej pory w portfolio marki pojawiło się ponad 20 zapachów dla kobiet i mężczyzn. Wśród najpopularniejszych znajdują się kwiatowo-owocowy Funny!, piżmowy Cheap & Chic, cytrusowy Fresh Couture w dowcipnym flakonie przypominającym płyn do czyszczenia szyb oraz drzewno-piżmowy Toy w buteleczce imitującej pluszowego misia.