Wysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Pojemność:
50 mlWysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Toy 2 to następca słynnego pluszaka od Moschino wydanego w 2014 roku. Ta musująca, kwiatowo-owocowa kompozycja zainspirowana jest beztroskimi, sportowymi, dziewczęcymi zapachami z początków lat 2000. Wprawdzie projektant zrezygnował z futerkowego flakonu, ale Toy 2 to nadal miś - tym razem w szklanej, półmatowej buteleczce z korkiem, przekornie nawiązującym do tego, który zamyka flakon słynnej Chanel No. 5. Nieodparcie urocza buteleczka skrywa w sobie owocowy energy drink z twistem, którego wyrazem jest kampania reklamowa z modelką i aktorką Devon Aoki - enigmatyczna piękność o twarzy lalki pozuje w niej przed obiektywem Stevena Meisela, ubrana w prosty, biały T-shirt, czarną czapkę z ćwiekami i długie, również czarne, skórzane rękawiczki.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: jabłko, mandarynka, magnolia
Nuty serca: biała porzeczka, piwonia, jaśmin
Nuty bazy: piżmo, drzewo bursztynowe, drzewo sandałowe
Toy 2 otwiera się niezwykle radosnym i energetycznym połączeniem owoców - chrupiącego, zielonego jabłuszka, cierpkiej, wytrawnej białej porzeczki i słodkiej, aromatycznej mandarynki. Owoce są soczyste, musujące i bardzo orzeźwiające, dzięki czemu pierwsze minuty Toy 2 to optymistyczny, słoneczny drink z bąbelkami. W miarę rozwoju zapachu pojawiają się kwiaty - jaśmin, magnolia i piwonia - które dodają kompozycji lekkości i przestrzenności letniego, leniwego dnia spędzonego w ogrodzie z ulubionym napojem. Następnie Toy 2 płynnie przechodzi w drzewno-piżmową bazę - sandałowiec nadaje mu komfortowe, przytulne ciepło, a bursztyn dopełnia całość balsamiczną słodyczą.
ABC zapachu:
Moschino to znany na całym świecie, włoski dom mody, założony w 1983 roku przez Franco Moschino. Franco, który współpracował jako rysownik, między innymi, z Giannim Versace, od zawsze pasjonował się modą. Od razu zauważył wszechogarniającą nudę w przemyśle modowym i postanowił zaproponować klientom coś zupełnie nowego, pomysłowego i dowcipnego. Moschino słynie z ekscentrycznych projektów, nietuzinkowych detali, cukierkowych kolorów i wzorów nawiązujących do popkultury. Marka oferuje zarówno odzież codzienną i wieczorową, jak również bieliznę, buty, akcesoria, biżuterię i perfumy.
Pierwsza kompozycja zapachowa Moschino, drzewno-kwiatowa “Moschino for Women” zadebiutowała na rynku w 1987 roku, a w 1990 pojawiła się wersja dla mężczyzn. Od tamtej pory w portfolio marki pojawiło się ponad 20 zapachów dla kobiet i mężczyzn. Wśród najpopularniejszych znajdują się kwiatowo-owocowy Funny!, piżmowy Cheap & Chic, cytrusowy Fresh Couture w dowcipnym flakonie przypominającym płyn do czyszczenia szyb oraz drzewno-piżmowy Toy w buteleczce imitującej pluszowego misia.