Wysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Pojemność:
50 mlWysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Bubble Gum to figlarny, całkowicie niepoważny, przemożnie różowy flanker hitu Moschino, Toy 2, wydanego w 2018 roku, poświęcony nucie gumy balonowej. W tej oryginalnej kompozycji dyrektor artystyczny marki, Jeremy Scott, zapragnął oddać ten cenny, zapamiętany z dzieciństwa moment, kiedy rozwijamy z papierka pachnącą kostkę, wkładamy ją do ust, delektujemy się niepowtarzalnym smakiem, aby na koniec wyczarować ogromny balon, pękający następnie z soczystym “pop!” A cóż lepiej oddaje ducha gumy balonowej, niż nowozelandzka modelka Stella Maxwell, dryfująca w kosmosie w towarzystwie różowego misia Moschino? To musi być zapach nie z tej ziemi!
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: kandyzowane owoce, gorzka pomarańcza, cytryna
Nuty serca: guma balonowa, róża bułgarska, jagoda, brzoskwinia, kwiat brzoskwini, cynamon, imbir
Nuty bazy: piżmo, ambroksan, cedr
Bubble Gum to kompozycja idealna dla wielbicieli słodkich nut. Słodyczy jest tutaj naprawdę sporo i Moschino nie ukrywa, że o to chodziło. W otwarciu pojawiają się owoce zatopione w cukrze, lekko tylko stonowane rześkimi, aromatycznymi nutami pomarańczy i cytryny. Kiedy już wybrzmią pierwsze nuty, pojawia się gwiazda kompozycji, czyli guma balonowa - różowa i słodka, dosłowna i oczywista, taka, jaką każdy z nas pamięta z dzieciństwa. Po jakimś czasie dołącza do niej róża i czerwone owoce, które zaczynają dominować w kompozycji, dodając świeżości i soczystości. Stopniowo zapach przechodzi w piżmową bazę - zaczyna się uspokajać i wygładzać, a iskrząca słodycz zanika. Staje się miękki, komfortowy, odrobinę pudrowy i bliskoskórny.
ABC zapachu:
Moschino to znany na całym świecie, włoski dom mody, założony w 1983 roku przez Franco Moschino. Franco, który współpracował jako rysownik, między innymi, z Giannim Versace, od zawsze pasjonował się modą. Od razu zauważył wszechogarniającą nudę w przemyśle modowym i postanowił zaproponować klientom coś zupełnie nowego, pomysłowego i dowcipnego. Moschino słynie z ekscentrycznych projektów, nietuzinkowych detali, cukierkowych kolorów i wzorów nawiązujących do popkultury. Marka oferuje zarówno odzież codzienną i wieczorową, jak również bieliznę, buty, akcesoria, biżuterię i perfumy.
Pierwsza kompozycja zapachowa Moschino, drzewno-kwiatowa “Moschino for Women” zadebiutowała na rynku w 1987 roku, a w 1990 pojawiła się wersja dla mężczyzn. Od tamtej pory w portfolio marki pojawiło się ponad 20 zapachów dla kobiet i mężczyzn. Wśród najpopularniejszych znajdują się kwiatowo-owocowy Funny!, piżmowy Cheap & Chic, cytrusowy Fresh Couture w dowcipnym flakonie przypominającym płyn do czyszczenia szyb oraz drzewno-piżmowy Toy w buteleczce imitującej pluszowego misia.