Lovehoney to brytyjska marka, której celem jest stworzenie komfortowej, dyskretnej przestrzeni dla rozwoju sexual wellness. Została założona w 2002 roku przez Richarda Longhursta, byłego redaktora net.magazine i PC Format, oraz Neala Slateforda, producenta muzycznego. Panowie stwierdzili, że czas na rewolucję w branży gadżetów erotycznych, skoncentrowanej wokół męskich potrzeb i oczekiwań, zarówno pod względem asortymentu, jak i designu. Postanowili stworzyć przedsięwzięcie, które połączy pikanterię z finezją i żartobliwą lekkością, co raz na zawsze uwolni klienta od przaśnych opakowań z równie dosłowną zawartością.
Początkowo Richard i Neal prowadzili sprzedaż wyłącznie internetową, a ich bazą stało się mieszkanie tego pierwszego. Jednak ich oferta cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, że już w następnym roku musieli zaopatrzyć się w duży magazyn. W 2009 roku marka opublikowała konkurs na najbardziej pomysłowy design zabawki erotycznej - laur zwycięzcy zdobył Sqweel Oral Sex Simulator, który do teraz jest najlepiej sprzedającym się produktem Lovehoney. W tym samym roku firma weszła na rynek amerykański, rozpoczynając ekspansję ogólnoświatową. W 2021 roku Lovehoney połączyła się z WOWTech, właścicielem takich marek jak Womanizer, Arcwave, We-Vibe i ROMP. W taki sposób powstał międzynarodowy holding Lovehoney Group, jeden z największych graczy branży sexual wellness.
Lovehoney oferuje szeroki asortyment produktów z zakresu sexual wellness. Oprócz bestsellerowego, wyposażonego w silikonowe języczki, Sqweel Oral Sex Simulatora, w portfolio marki można znaleźć masażery intymne, tradycyjne wibratory, wibratory-króliczki oraz przyrządy do stymulacji różnych partii ciała. Wielbiciele sesji bondage znajdą tutaj szeroki wachlarz biczy, kajdanek, uprzęży i kostiumów, a miłośnicy seksownej bielizny mogą wybierać spomiędzy fikuśnych kompletów, gorsetów i gotowych przebrań. Marka ma również w ofercie lubrykanty, żele stymulujące, kule do kąpieli z feromonami, a także suplementy, wspomagające zdrowie seksualne. Lovehoney ma również wyłączność na pozaamerykańską dystrybucję gadżetów erotycznych inspirowanych słynną trylogią “50 Twarzy Greya”.