Boss to przede wszystkim skojarzenie z elegancją i wyrafinowaniem domu mody Hugo Boss. Pomimo wyraźnego męskiego rodowodu, obecnie z równym powodzeniem ubiera zarówno mężczyzn jak i kobiety. Marka Boss to jednak coś więcej niż doskonale skrojone ubiory i wysoka jakość materiałów: Boss to świadomość samego siebie, umiejętność kreowania własnego wizerunku, siła charakteru, pewność siebie, która emanuje na zewnątrz i której nie można się oprzeć. Boss to synonim sukcesu i osobowości, która wyróżnia się z tłumu – stylem bycia, ubiorem i zapachem.
Hugo to młodość i indywidualizm. To wyzwanie rzucone wszelkim regułom i zasadom, po to, by je łamać. Będąc częścią domu mody Hugo Boss, metka Hugo stanowi swojego rodzaju prowokację dla eleganckiego Bossa – skierowana jest bowiem do młodych, aktywnie żyjących mieszkańców dużych miast, którzy ponad wszystko cenią sobie poczucie niezależności i wolności. Marka Hugo tworzy modę ulicy, która wyróżnia się nonszalancją i nie poddaje się żadnym konwencjom. Zgodnie z tą filozofią tworzone są również zapachy sygnowane marką Hugo – zapachy nonkonfomistów i buntowników, które w pełni pozwalają im wyrazić swój niepowtarzalny, indywidualny styl bycia.