Polska marka Annani została stworzona przez ekspertkę w dziedzinie pielęgnacji skóry i wielką pasjonatkę tej dziedziny Martę Grzegorzak. Siłą napędową założycielki jest miłość do pięknej skóry. Marka Annani powstała we współpracy z najlepszą polską marką kosmetyków do włosów - Anwen. Wyróżnikiem marki kosmetycznej jest postawienie na sumiennie przebadane oraz najbardziej skuteczne składniki aktywne. Sera Annani mają bardzo wyselekcjonowane składniki – prawdziwy na crème de la crème pod kątem zarówno szybkiego działania, jak i długotrwałych efektów. Istotą nie jest ślepa gonitwa za aktualnymi wiodącymi trendami na rynku kosmetycznym, bo jak zapewnia założycielka marki „Annani jest oparte przede wszystkim na nauce”. Kluczem do sukces marki Marty Grzegorzak jest rozsądny i celowy minimalizm. Cztery sera dostępne w aktualnym asortymencie Annani mają znakomitą bazę i kilka sprawdzonych składników pobocznych i to jest sekret powodzenia oraz powód uwielbienia marki przez użytkowniczki oraz użytkowników.
Droga do założenia własnej marki kosmetycznej Marty Grzegorzak była konsekwencją jej zamiłowania do tematu pielęgnacji skóry, które przerodziło się w ścieżkę zawodową. Jak wspomina założycielka Annani: „o dbaniu o cerę piszę i mówię już od kilkunastu lat. Po tak wielu latach polecania najlepszych kosmetyków na rynku, następnie pomaganiu w pozbyciu się kompleksów czy problemów związanych z cerą za sprawą moich podręczników pielęgnacji, naturalnie przyszła kolej na własną markę”. Produkty Annani są adresowane do osób, które lubią opierać swoją pielęgnację skóry na składnikach aktywnych o potwierdzonym działaniu i oczekują konkretnych efektów. Po sera do twarzy znacznie częściej sięgają kobiety. Stał się to także jeden z popularniejszych wyborów pielęgnacyjnych każdej z nas. Jednak parafrazując słowa Marty Grzegorzak, podobnie jak pielęgnacja twarzy nie ma wieku, to także nie ma płaci i serum do twarzy będzie także znakomitym wsparciem dla panów, którzy zmagają się z problemami skóry oraz efektem upływu czasu.
Jeśli zastanawiacie się czemu asortyment Annani ogranicza się do 4 serów do twarzy, to na pewno zainteresuje Was wypowiedź Marty Grzegorzak. Założycielka marki powiedziała nam: „To dopiero początek! Nasze cztery sera miały być flagową serią rozwiązującą najpopularniejsze problemy skórne - trądzik, zaskórniki, przebarwienia, problem z suchą skórą i zmarszczkami. Są kompleksową pielęgnacją zamkniętą w czterech buteleczkach. Pracujemy obecnie nad nowościami i planujemy poszerzyć asortyment Annani, nasze głowy są pełne pomysłów!”. Sukces kosmetyków do cery rozbudza kreatywność założycielki marki i motywuje do wcielania kolejnych dobrych pomysłów w życie. Wielbiciele i wielbicielki Annani czekają z niecierpliwością na nowe propozycje, które pomogą im zadbać jak najczulej i najskuteczniej o swoją skórę.
Decyzja o produkowaniu kosmetyków Annani w Polsce była świadoma, a możliwość realizacji tego pomysłu opiera się na współpracy z uznaną marką Anwen. To właśnie z linii produkcyjnej Anwen wychodzą urocze, kolorowe buteleczki serów o minimalistycznym designie. Marta Grzegorzak powiedziała nam, że ta współpraca„ jest dla mnie ogromnym zaszczytem, bo codziennie uczę się nie tylko na własnych błędach, ale także bazując na ogromnej wiedzy właścicielki marki Anwen, Ani Kołomycew.”. Współpraca z Anwen jest także sposobnością do dzielenia się doświadczeniami na polskim i światowym rynku kosmetycznym.
Jak deklaruje założycielka marki Annani cztery sera nie są testowane na zwierzętach. Obecnie polska firma kosmetyczna jest w trakcie procesu uzyskiwania oficjalnego certyfikatu Cruelty Free i wszystko wskazuje, że już niedługo będzie się mogła nim pochwalić. Marta Grzegorzak deklaruje, że od początku pośród wartości kluczowych dla marki Annani jest także dbałość o środowisko i decyzja o uniknięciu popularnej praktyki testowania kosmetyków na zwierzętach.
Założycielka marki Annani Marta Grzegorzak pisze oraz opowiada o pielęgnacji skóry już od kilkunastu lat. Jako specjalistka w tej dziedzinie uważa, że serum stanowi kluczowy element oraz podstawę kompleksowej troski o cerę, który zapewni nie tylko zdrowy wygląd, ale także olśniewające rezultaty. Serum to skoncentrowany kosmetyk, który charakteryzuje się wysokim stężeniem substancji aktywnych. Dlatego stosuje się go w niewielkich ilościach, które pozwalają skutecznie wesprzeć w wielu problemach skórnych. Misją Annani jest propagowanie prawidłowej pielęgnacji, która przynosi realne rezultaty.
Wszystkie cztery sera tej marki łączy lekka i bardzo przyjazna konsystencja, niezależnie od zróżnicowanych składników aktywnych. Marta Grzegorzak oparła koncepcje stworzenia kosmetyków na przeświadczeniu, że „pielęgnacja nie ma wieku”.
Dlatego w samych nazwach produktów znajdują się informacje o działaniu składników aktywnych. Serum odbudowujące Annani zostało stworzone z myślą o posiadaczkach oraz posiadaczach cery suchej, podrażnionej i wrażliwej. Jego drobiazgowo dobranymi składnikami aktywnymi są niacynamid w stężeniu 2%, ceramidy oraz skwalan.
Wiedząc o zróżnicowanych potrzebach pielęgnacyjnych polska marka kosmetyczna opracowała także Serum przeciwtrądzikowe Annani, które jest kwasowe oraz złuszczające. Przeznaczone do stosowania dla cery tłustej lub mieszanej, z problemami trądziku, zaskórników i przebarwień. Sekretem skuteczności tego serum są składniki aktywne o konkretnych stężeniach: kwas salicylowy 2% i kwas azelainowy 10%.
W ramach prewencji przeciwzmarszczkowej doskonałym wyborem będzie Serum przeciwstarzeniowe Annani. Świetnie sprawdzi się dla każdego rodzaju skóry. A tejmnicą jego skuteczności są składniki aktywne do walki z objawami upływu czasu: kwas hialuronowy 1,5% oraz peptydy.
Z myślą o potrzebach skóry ze skłonnością do przebarwień, o nierównym kolorycie oraz z widocznymi objawami starzenia powstało Serum rozjaśniające Annani. Ten kosmetyk zawiera witaminę C o optymalnym stężeniu 10% oraz śluz ślimaka, który działa nawilżająco oraz łagodząco.
Wspomniane sera Annani można stosować albo osobno albo łącząc ich zastosowania dla wymarzonego efektu oraz w zgodzie z wymogami swojej skóry. Marta Grzegorzak jako specjalistka w dziedzinie pielęgnacji skóry w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów zaleca codzienne stosowanie serum Annani rano oraz wieczorem z uwzględnieniem zaleceń eksperckich. Jednak kluczowe są indywidualne potrzeby i ważne, by przed rozpoczęciem przygody z serum upewnić się w jaki sposób zareaguje cera na połączenie składników aktywnych serum z innymi kosmetykami pielęgnacyjnymi.
Kosmetyki marki Annani cieszą się dużą popularnością i uznaniem miłośniczek świadomej oraz skutecznej pielęgnacji. Dlatego też serum Annani to dobry pomysł na prezent. Ucieszy zarówno maniaczki kosmetyków, ale także osoby, które uwielbiają dopracowane produkty i cenią sobie widoczne i długotrwałe rezultaty.