§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z Aplikacji mobilnej Super-Pharm (dalej: Aplikacja), a także świadczenia ze jej pośrednictwem usług drogą elektroniczną.
2. Regulamin obowiązuje od dnia 17 października 2019 r. do odwołania.
3. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Klubu oraz w Google Play w przypadku urządzeń z systemem Android lub App Store w przypadku urządzeń z systemem iOS. Przed pobraniem i zainstalowaniem Aplikacji, Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu.
4. Dostawcą Aplikacji i jednocześnie administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach Programu jest Super-Pharm Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672 Warszawa) przy ul. Domaniewskiej 39, nr KRS 0000083512, REGON: 016317049, NIP: 5252175977 (dalej: „Organizator”).
§ 2. Minimalne wymagania techniczne
1. Aplikacja dostępna jest dla wszystkich Użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, którzy pobiorą ją ze sklepu oferującego aplikacje mobilne, zainstalują i prawidłowo uruchomią na Urządzeniu mobilnym.
2. Urządzenie mobilne, na którym ma zostać uruchomiona Aplikacja musi posiadać oprogramowanie niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym:
a) dla wersji aplikacji pobranej z App Store – iOS (wersja 11.0 i nowsze),
b) dla wersji aplikacji pobranej z Google Play – Android (wersja 5.0 i nowsze).
3. Pobranie i zainstalowanie Aplikacji z innych źródeł niż wskazane powyżej stanowi naruszenie Regulaminu.
4. Pobranie i korzystanie z Aplikacji jest nieodpłatne. Korzystanie przez Użytkownika z usług transmisji danych lub połączeń głosowych w związku z pobraniem lub korzystaniem z Aplikacji, może wiązać się z opłatami naliczanymi przez operatora telekomunikacyjnego, świadczącego Uczestnikowi usługi telekomunikacyjne.
5. Organizator informuje, że instalacja dostarczanych od czasu do czasu przez Organizatora aktualizacji Aplikacji może być konieczna dla jej prawidłowego działania i zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Organizator rekomenduje instalowanie takich aktualizacji niezwłocznie po ich udostępnieniu za pomocą Google Play oraz App Store.
6. Użytkownik powinien instalować uaktualnienia systemu operacyjnego zgodnie z zaleceniami producenta posiadanego urządzenia mobilnego oraz producenta systemu operacyjnego. Brak aktualizacji systemu operacyjnego lub Aplikacji może prowadzić do obniżenia poziomu bezpieczeństwa korzystania z Aplikacji.
§ 3. Warunki korzystania z Aplikacji
1. Z Aplikacji mogą korzystać każda osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat, posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a jej miejsce zamieszkania znajduje się na terytorium Polski.
2. Do uruchomienia i prawidłowego działania Aplikacji niezbędne jest aktywowanie następujących funkcji Urządzenia:
a) aktywne połączenie internetowe lub
b) aktywne połączenie Wi-Fi.
3. Aby korzystać z pełnej funkcjonalności Aplikacji Użytkownik powinien się zalogować do Klubu LifeStyle lub dokonać uprzedniej rejestracji w programie lojalnościowym za pośrednictwem Aplikacji.
4. Po pobraniu i zainstalowaniu Aplikacji, Użytkownik może:
a) korzystać m.in. z przeglądarki produktów dostępnych w drogeriach i salonach optycznych Organizatora, w tym nowości, zapoznać się z ofertami promocyjnymi oraz dokonywać zakupów w Sklepie internetowym;
b) dołączyć do programu lojalnościowego skierowanego do klientów drogerii i salonów optycznych Super-Pharm, a następnie korzystać z niego, zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie Klubu LifeStyle;
c) zalogować się do swojego konta w Klubie LifeStyle.
5. Użytkownicy są zobowiązani do korzystania z Aplikacji w sposób zgodny z obowiązującym prawem, Regulaminem i regulaminami sklepów, z których Aplikacja została pobrana, a także z zasadami współżycia społecznego, w tym ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet i aplikacji mobilnych.
6. Użytkownicy są zobowiązani w szczególności do:
a) korzystania z Aplikacji i Urządzenia w sposób niezakłócający jej funkcjonowania;
b) korzystania z Aplikacji i Urządzenia w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników oraz Operatora, z poszanowaniem dóbr osobistych osób trzecich i wszelkich innych przysługującym im praw;
c) korzystania z wszelkich informacji i materiałów udostępnionych za pośrednictwem Aplikacji jedynie w zakresie dozwolonego użytku.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
a) problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik, a które uniemożliwiają Użytkownikowi dostęp do Aplikacji i treści w niej zawartych;
b) szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Użytkownika z Aplikacji mobilnej;
c) problemy w funkcjonowaniu Aplikacji, jeżeli nastąpiły wskutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec;
d) przerwy w świadczeniu dostępu do Aplikacji zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu), o których Organizator wcześniej będzie starał się powiadomić Użytkowników;
e) utratę danych koniecznych do uzyskania dostępu do Aplikacji spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Organizatora.
§ 4. Bezpieczeństwo Aplikacji
1. Dostęp do Aplikacji jest zabezpieczony hasłem dostępu nadawanym przez Uczestnika podczas rejestracji. Hasło powinno spełniać wskazane w formularzu wymogi bezpieczeństwa, w szczególności w zakresie liczby i rodzaju znaków, z których się powinno składać. Nadane w trakcie rejestracji hasło dostępu powinno być przez Uczestnika chronione i nie powinno być udostępniane innym osobom.
2. W przypadku zapomnienia hasła możliwe jest skorzystanie z funkcji „odzyskaj hasło” lub podobnej, której wybranie powoduje przesłanie na numer telefonu przypisany do konta Użytkownika wiadomości SMS z instrukcją dotyczącą zmiany hasła.
3. Po dokonaniu Rejestracji lub pierwszym zalogowaniu hasło zostanie zapisane w urządzeniu. Zamknięcie Aplikacji, zakończenie transmisji danych, utrata połączenia bądź wyłączenie urządzenia nie powodują automatycznego wylogowania z Aplikacji.
4. W przypadku zgubienia, kradzieży lub utraty z innych przyczyn urządzenia mobilnego z zainstalowaną Aplikacją, Uczestnik powinien niezwłocznie dokonać zgłoszenia tego faktu Organizatorowi.
5. Organizator zaleca, aby w przypadku zakończenia korzystania z danego urządzenia mobilnego przez Uczestnika, przed przekazaniem urządzenia osobie trzeciej usunąć z niego Aplikację poprzez jej odinstalowanie.
6. Organizator informuje, że dokłada należytej staranności w celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Aplikacji i danych Uczestników. Jednakże Organizator wskazuje, że ze względu na specyfikę technologii informatycznych w przyszłości może zostać ujawniona podatność Aplikacji na określone zagrożenia. Z tego względu Organizator zaleca dokonywanie aktualizacji Aplikacji oraz wskazuje, że może od czasu do czasu wydawać komunikaty zawierające zalecenia dotyczące zasad bezpieczeństwa związanych z korzystaniem z Aplikacji.
§ 5. Komunikacja z Uczestnikami
1. W ramach Klubu LifeStyle Organizator wysyła do Uczestników powiadomienia, w szczególności informacje o Klubie LifeStyle. Komunikaty są przesyłane za pomocą powiadomień push w Aplikacji.
2. Powiadomienia, o których mowa w ustępie poprzedzającym, mogą dotyczyć marketingu produktów własnych Organizatora, a w szczególności nowych ofert, usług, konkursów, promocji dostępnych w Aplikacji, które są skierowane do Uczestników Klubu LifeStyle.
3. Użytkownik może rozszerzyć możliwość otrzymywania powiadomień push o produkty podmiotów współpracujących z Organizatorem z poziomu Aplikacji.
4. W dowolnym momencie Użytkownik może wyłączyć otrzymywanie powiadomień push na swoim urządzeniu mobilnym, zmieniając status zgód w zakładce „Mój profil” w Aplikacji.
§ 6. Zgłoszenia
7. Wszelkie zgłoszenia lub reklamacje związane z funkcjonowaniem Aplikacji można zgłaszać:
5) telefonicznie na numer Biura Obsługi Klienta: 801-543-300;
6) w formie wiadomości e-mail na adres Biura Obsługi Klienta [email protected];
7) za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Klubu;
8) w formie pisemnej wysłanej listem na adres Organizatora.
8. W przypadku konieczności uzupełnienia zgłoszenia lub reklamacji Organizator niezwłocznie, w żadnym wypadku nie później jednak niż przed upływem 14 dni od dnia jej złożenia, powiadomi o tym osobę składającą reklamację.
9. Termin rozpatrywania zgłoszenia lub reklamacji wynosi 30 dni od dnia wpływu do Organizatora. Jeżeli reklamacja wymagała uzupełnienia, termin liczony jest od dnia wpływu uzupełnienia reklamacji.
10. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Organizator poinformuje składającego reklamację w formie pisemnej, wiadomości e-mail lub wiadomości SMS.
§ 7. Przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach Aplikacji jest Super-Pharm Poland Sp. z o.o., ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować w sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi:
a) drogą elektroniczną: [email protected] lub
b) korespondencyjnie na adres ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa (z dopiskiem „Inspektor Danych Osobowych”).
3. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane będą przez Administratora w celach związanych z korzystaniem z Aplikacji, z uczestnictwem w Klubie LifeStyle, w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, a także na podstawie zgody Użytkownika – w celach zgodnych z treścią udzielonej zgody, w tym w celach handlowych i marketingowych.
4. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO, Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku, Ustawą Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 roku, Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.
5. Dane osobowe Użytkowników Aplikacji są przetwarzane w przypadku:
a) rejestracji konta w Klubie LifeStyle, w celu utworzenia indywidualnego konta i zarządzania tym kontem. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi Konta zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) marketingu bezpośredniego produktów własnych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
c) w przypadku udzielenia przez Użytkownika odpowiedniej zgody – także w celu wysyłania informacji o charakterze marketingowym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących podmiotów współpracujących z Administratorem oraz w celu marketingu produktów i usług podmiotów współpracujących z Administratorem, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
d) ewentualnej obrony przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
e) prowadzenia procesów reklamacyjnych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
6. Dane osobowe przetwarzane w ramach Aplikacji będą przechowywane przez okres korzystania z niej. Zaprzestanie korzystania z Aplikacji oraz usunięcie jej ze swojego urządzenia mobilnego nie ma wpływu na uczestnictwo w Klubie LifeStyle oraz wyrażone zgody. Szczegółowe informację na temat zasady funkcjonowania Klubu LifeStyle znajdują się w Regulaminie Klubu LifeStyle.
7. Każdemu Użytkownikowi przysługuje:
a) prawo dostępu — prawo żądania dostępu do przetwarzanych przez nas danych osobowych;
b) prawo do sprostowania — prawo do żądania poprawienia lub zaktualizowania danych osobowych, jeśli są one niedokładne lub niepełne;
c) prawo do usunięcia — prawo do żądania usunięcia danych osobowych;
d) prawo do ograniczenia — prawo do żądania zaprzestania przez nas tymczasowo lub na stałe przetwarzania wszystkich lub części danych osobowych;
e) prawo do sprzeciwu — prawo do sprzeciwu, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się Państwo znaleźli.
f) prawo do przenoszenia danych — prawo do zażądania kopii elektronicznej danych osobowych lub przekazania ich w celu wykorzystania przez strony trzecie;
g) prawo do cofnięcia wyrażonej zgody - prawo do wycofania oświadczenia woli, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody;
h) prawo do odmowy bycia przedmiotem automatycznie podejmowanych decyzji niosących skutki prawne — prawo do niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie na automatycznym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, jeśli dana decyzja może powodować dla użytkownika skutki prawne lub mieć podobny efekt;
i) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
z wyjątkiem przypadków, w których jest to ograniczone przez obowiązujące regulacje prawne.
8. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do korzystania z niektórych funkcjonalności Aplikacji, a w szczególności do realizacji zadań na rzecz członków Klubu LifeStyle.
9. Dane osobowe Użytkowników mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania). Niemniej takie działanie nie będzie wywoływać wobec Państwa żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Państwa sytuację. Dane przetwarzane w sposób zautomatyzowany wykorzystujemy do oceny niektórych informacji, w szczególności do prognozy Państwa osobistych preferencji zakupowych.
10. Administrator zastrzega, iż dane dotyczące Użytkowników mogą być udostępnianie właściwym organom, które zgłoszą takie żądanie, w oparciu o odpowiednią podstawę prawną.
11. Administrator dołoży najwyższych starań, aby zabezpieczyć dane Użytkowników przed nieupoważnionym dostępem innych osób oraz przed ich zgubieniem/ zniszczeniem, poprzez zastosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
§ 8. Postanowienia końcowe
1. Usunięcie Aplikacji z Urządzenia mobilnego nie stanowi rezygnacji z uczestnictwa w Klubie LifeStyle. Uczestnik programu może zrezygnować z niego na zasadach opisanych w Regulaminie Klubu LifeStyle.
2. Organizator zastrzega sobie prawo wyłączenia Aplikacji w dowolnym momencie.
3. We wszelkich sprawach związanych z niniejszym Regulaminem właściwe jest prawo polskie.
4. W przypadku istotnych zmian w zapisach Regulaminu Organizator informuje Użytkowników na 14 dni przed wejściem w życie tych zmian poprzez zamieszczenie komunikatu w Aplikacji.
5. W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie Użytkownik nie może korzystać z Aplikacji na dotychczasowych zasadach.
6. Pytania związane z Aplikacją prosimy kierować na adres: [email protected].
7. Regulamin obowiązuje od dnia 16 października 2019 roku.