Wysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Pojemność:
100 mlNot A Perfume, jak sama nazwa wskazuje, to nie perfumy w pełnym tego słowa znaczeniu. To raczej biała kartka, na której możesz pisać własne aromatyczne historie. Wykreowane w sprzeczności z regułami tworzenia zapachów, stworzone z myślą o layeringu, Not a Perfume opierają się na jednym składniku, którym jest molekuła cetalox. Ten syntetyczny odpowiednik ambry zazwyczaj pojawia się w bazie perfum, aby dodać im głębi i złożoności, ale w propozycji od Juliette Has a Gun gra pierwsze skrzypce. Możesz go używać samodzielnie lub w połączeniu z innymi zapachami, aby stworzyć coś zupełnie nowego.
Nuty zapachowe: cetalox
Not a Perfume rozpoczyna się nutami o dość suchym zabarwieniu drzewnym. Z czasem wygładza się i nabiera cielesnego, piżmowego charakteru. Jest kremowy, czysty, otulający - może się kojarzyć z czystym praniem lub świeżo umytą, wysmarowaną luksusowym balsamem skórą. To idealny skin-scent, idealny dla osób, które chcą pachnieć świeżo i naturalnie, bez wyróżniającej się konkretnej nuty zapachowej. Not a Perfume podbija zapach skóry, nadając mu delikatnie słodszy i bardziej piżmowy wydźwięk.
Projekcja Juliette Has A Gun Not A Perfume jest charakterystyczna dla zapachów molekularnych - czyli kapryśna. Aromat pojawia się i znika, czasem jest doskonale wyczuwalny dla otoczenia, a czasami bliskoskórny. Dopasowuje się do pH skóry i zmienia w zależności od tego, kto go nosi. Jego intrygująca, nieprzewidywalna natura sprawia, że idealnie nadaje się do łączenia z innymi perfumami. Połącz go ze swoimi ulubionymi zapachami i sprawdź, jak bardzo może się zmienić ich dobrze znane oblicze.
ABC zapachu:
Dla kogo: kobieta
Na jaką okazję: zapach dzienny
Pora roku: wiosna/lato
Kategoria zapachowa: kwiatowo-drzewno-piżmowa
Koncentracja olejków eterycznych: woda perfumowana
Rok wydania: 2010
Marka Juliette Has a Gun założona została przez Romano Ricci, wnuka sławnej projektantki Niny Ricci. Wychowując się od dziecka w świecie mody i zapachów, Romano zapragnął kontynuować tradycję rodzinną. Przez pewien czas współpracował ze słynnymi perfumiarzami, Francisem Kurkdijanem, Pierre Bourdonem i Isabelle Maillebiau, ucząc się sztuki tworzenia perfum. W 2006 roku światło dzienne ujrzał jego autorski projekt - marka Juliette Has a Gun, inspirowana szekspirowską Julią przeniesioną w czasy nowożytne.
Zapachy Juliette Has a Gun to nowoczesna odsłona kobiecości uosobiona w postaci “Julii z rewolwerem”. Odwołując się do złożonej kobiecej natury, Romano Ricci oferuje współczesnej Julii pełne wdzięku, radosne Miss Charming, mroczne i chłodne Lady Vengeance, zmysłowe, uwodzicielskie Mad Madame lub cielesne, naturalne Not A Perfume. Oryginalność zapachów i historii, jakie za nimi stoją zapewniła marce ogromną popularność - obecnie zapachy Juliette Has a Gun noszą świadome swojej siły kobiety na całym świecie.
Pokaż więcej