Wysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Pojemność:
50 mlUn Jardin Apres La Mousson to kolejny przedstawiciel słynnej rodziny Ogródków Hermesa, letnich, orzeźwiających wód toaletowych, inspirowanych bogactwem roślinności z różnych zakątków świata. Ta propozycja od Jeana Claude’a Elleny zabierze Cię w podróż do Indii w czasie pory monsunowej, kiedy obfite opady przynoszą ulgę spieczonej upałem ziemi, a w powietrzu unosi się aromatyczny zapach uginających się pod ciężarem kropel roślin.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: imbir, kwiat imbiru, cytrusy
Nuty serca: kardamon, pieprz, kolendra, nuty wodne
Nuty bazy: wetyweria, nuty kwiatowe, biała lilia imbirowa
Otwarcie Un Jardin Apres La Mousson jest ostre i przyprawowe, zbudowane na wibrującym, pikantnym połączeniu imbiru, kardamonu, pieprzu i kolendry. Po krótkiej chwili przyprawy uspokajają się i przechodzą na dalszy plan ustępując miejsca cytrusowej, aromatycznej zieleni skąpanej w deszczu. Nuty wodne są w zapachu bardzo wyraźne i w połączeniu z ziemistą wetywerią dają efekt świeżego, chłodnego elektryzującego powietrza po burzy. W bazie zapachu pojawiają się delikatnie słodkie kwiaty, świeże, naturalne, oddychające ulewą. Un Jardin Apres La Mousson jest zapachem bardzo nietuzinkowym i nieoczywistym - będzie dobrym wyborem na lato, ale swoje prawdziwe piękno odkryje w deszczowej pogodzie.
ABC zapachu:
Hermes to luksusowy francuski dom mody, założony przez Thierry’ego Hermèsa w 1837 roku. Thierry rozpoczął swoją działalność od produkcji sprzętu jeździeckiego dla francuskich elit. Na początku XX wieku, jego syn Charles-Émile rozszerzył portfolio marki o torby podróżne, a latach dwudziestych wprowadzono do niego akcesoria i odzież. Był to okres, w którym Hermès zaprojektował swoje pierwsze hity sprzedażowe - skórzane torebki sac à dépêches (ich nazwę zmieniono później na “Kelly”) oraz słynne jedwabne apaszki, uwielbiane przez Audrey Hepburn, Jackie Kennedy, Grace Grimaldi oraz królową Elżbietę II. Kolejny ikoniczny projekt Hermesa - torba Birkin - odniósł gigantyczny sukces i umocnił pozycję marki jako lidera w branży dóbr luksusowych.
W 1961 r. Hermes zaprezentował swoje pierwsze perfumy dla kobiet - eleganckie, skórzane Caleche, a ich delikatnie kwiatowa młodsza siostra, Kelly Caleche, pojawiła się na rynku w 2007 r. Do portfolio marki należy również kolekcja wód kolońskich dla mężczyzn, w której pojawiły się takie zapachy jak Equipage, Bel Ami i Terre D'Hermes. Ogromną popularnością cieszy się linia uniseksowych, letnich wód toaletowych Jardin oraz drzewno-aromatyczna kolekcja Eau des Merveilles.
Pokaż więcej