Wysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Pojemność:
30 mlWysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Koncept powstania tego zapachu opiera się na prastarym związku człowieka z naturą, który wyraża się w prostym i harmonijnym dialogu z jej elementami, przede wszystkim ziemią. Terre D’Hermes to olfaktoryczny powrót do korzeni, do źródeł kreatywnej mocy istoty ludzkiej. Twórca kompozycji, Jean-Claude Ellena, kieruje swoją historię do mężczyzn, którzy doceniają ponadczasową więź z otaczającą naturą i czerpią z siłę oraz motywację w codziennym życiu. Wyrazem tego podejścia i podjęcia odpowiedzialności za środowisko naturalne jest specjalny flakon, który może być wielokrotnie napełniany. To świadome ekologicznie rozwiązanie pozwala zredukować liczbę zakupionych flakonów i zapobiec marnowaniu zasobów. Flakon posiada również lekkie, gumowe etui, chroniące przed wstrząsami i uszkodzeniami - dzięki temu będzie bezpieczny w Twoim bagażu podróżnym.
ABC zapachu:
Terre D’Hermes otwiera się świeżym, energetyzującym akordem pomarańczy i grejpfruta. Te orzeźwiające, aromatyczne, cytrusowe nuty tworzą iskrzący wstęp do głębszych, bardziej złożonych nut. W sercu kompozycji pojawia się subtelny, ale wyraźny akcent pieprzu, który dodaje zapachowi pikantnej ostrości, podkreślonej przez kwiatową, lekko ziołową świeżość pelargonii. Ciepły charakter tych akcentów jest zrównoważony mineralnym chłodem krzemienia - unikalnego składnika, rzadko spotykanego w perfumiarstwie. Idealnie współgra on z ziemistą wetywerią, która dodaje charakteru i trwałości. Cedr i paczula wnoszą do kompozycji drewniane, ciepłe akordy, uzupełnione o benzoes, z jego balsamicznym, lekko waniliowym charakterem. Delikatnie otula on całość, tworząc harmonijne zakończenie tej złożonej i fascynującej kompozycji zapachowej.
Nuty zapachowe:
Hermes to luksusowy francuski dom mody, założony przez Thierry’ego Hermèsa w 1837 roku. Thierry rozpoczął swoją działalność od produkcji sprzętu jeździeckiego dla francuskich elit. Na początku XX wieku, jego syn Charles-Émile rozszerzył portfolio marki o torby podróżne, a latach dwudziestych wprowadzono do niego akcesoria i odzież. Był to okres, w którym Hermès zaprojektował swoje pierwsze hity sprzedażowe - skórzane torebki sac à dépêches (ich nazwę zmieniono później na “Kelly”) oraz słynne jedwabne apaszki, uwielbiane przez Audrey Hepburn, Jackie Kennedy, Grace Grimaldi oraz królową Elżbietę II. Kolejny ikoniczny projekt Hermesa - torba Birkin - odniósł gigantyczny sukces i umocnił pozycję marki jako lidera w branży dóbr luksusowych.
W 1961 r. Hermes zaprezentował swoje pierwsze perfumy dla kobiet - eleganckie, skórzane Caleche, a ich delikatnie kwiatowa młodsza siostra, Kelly Caleche, pojawiła się na rynku w 2007 r. Do portfolio marki należy również kolekcja wód kolońskich dla mężczyzn, w której pojawiły się takie zapachy jak Equipage, Bel Ami i Terre D'Hermes. Ogromną popularnością cieszy się linia uniseksowych, letnich wód toaletowych Jardin oraz drzewno-aromatyczna kolekcja Eau des Merveilles.