Wysyłka w 24h
Sprawdź dostępność w sklepach
Pojemność:
50 mlHermes H24 to zielona, wytrawna woda toaletowa, odzwierciedlająca osobowość współczesnego mężczyzny, który żyje pomiędzy szkłem i betonem dużego miasta z jednej strony a naturą z drugiej. Połączenie roślinnej nuty szałwii i narcyza z molekułą sclarene, odpowiedzialną za metaliczny akord zapachowy, najlepiej oddaje ten dualizm i wyzwania z nim związane. H24 to minimalistyczna kompozycja, wpisująca się w ekologiczny trend. Jest krótka, wyrazista, utrzymana w szarościach i zieleni, zamknięta we flakonie ze szkła i aluminium, które, podobnie jak papierowe opakowanie, mogą zostać poddane recyklingowi.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: szałwia muszkatołowa
Nuty serca: narcyz
Nuty bazy: drzewo różane, molekuła sclarene
H24 to bardzo nowoczesny, świeży, czysty zapach. Otwiera się aromatyczną, ziołową, ziemistą nutą szałwii muszkatołowej, do której dołącza narcyz w postaci chrupkiej zieleni z odrobiną kwiatowej słodyczy. Jest to bardzo naturalny, roślinny aromat, którego można się spodziewać w śródziemnomorskim ogrodzie i momentami może przywodzić na myśl bananowe liście. W miarę upływu czasu w zapachu pojawia się mineralna, kliniczna nuta molekuły sclarene, która może dawać wrażenie miętowego chłodu lub…świeżo wypranej i wyprasowanej koszuli. Ostatecznie kompozycja łagodnieje, zyskując piżmowo-drzewny, skin-scentowy charakter. Projekcja i trwałość H24 są powyżej przeciętnej - zapach długo utrzymuje się na skórze, a jeszcze dłużej na ubraniach.
ABC zapachu:
Dla kogo: mężczyzna
Na jaką okazję: zapach dzienny
Pora roku: wiosna/lato
Kategoria zapachowa: aromatyczno-zielona
Koncentracja olejków eterycznych: woda toaletowa
Rok wydania: 2021
Hermes to luksusowy francuski dom mody, założony przez Thierry’ego Hermèsa w 1837 roku. Thierry rozpoczął swoją działalność od produkcji sprzętu jeździeckiego dla francuskich elit. Na początku XX wieku, jego syn Charles-Émile rozszerzył portfolio marki o torby podróżne, a latach dwudziestych wprowadzono do niego akcesoria i odzież. Był to okres, w którym Hermès zaprojektował swoje pierwsze hity sprzedażowe - skórzane torebki sac à dépêches (ich nazwę zmieniono później na “Kelly”) oraz słynne jedwabne apaszki, uwielbiane przez Audrey Hepburn, Jackie Kennedy, Grace Grimaldi oraz królową Elżbietę II. Kolejny ikoniczny projekt Hermesa - torba Birkin - odniósł gigantyczny sukces i umocnił pozycję marki jako lidera w branży dóbr luksusowych.
W 1961 r. Hermes zaprezentował swoje pierwsze perfumy dla kobiet - eleganckie, skórzane Caleche, a ich delikatnie kwiatowa młodsza siostra, Kelly Caleche, pojawiła się na rynku w 2007 r. Do portfolio marki należy również kolekcja wód kolońskich dla mężczyzn, w której pojawiły się takie zapachy jak Equipage, Bel Ami i Terre D'Hermes. Ogromną popularnością cieszy się linia uniseksowych, letnich wód toaletowych Jardin oraz drzewno-aromatyczna kolekcja Eau des Merveilles.