Czas oczekiwania na przesyłkę szacujemy wg raportu doręczeń. Dostawa paczki odbywa się zazwyczaj w terminie 1-2 dni od momentu złożenia zamówienia. Dostawa jest zależna od wielu czynników i nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy w tych terminach. Szacowane terminy dostaw przedstawiamy na naszej stronie, kliknij tu.
Zamówienie można złożyć tylko przez stronę internetową, nie ma możliwości złożenia zamówienia przez telefon. Oczywiście jeżeli potrzebna jest pomoc, zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią 222 730 730, pomożemy.
Każda karta produktu daje możliwość sprawdzenia dostępności towaru w wybranej drogerii. Wystarczy kliknąć w link „Sprawdź dostępność w sklepach” i wybrać drogerię.
Przesyłka może być wysłana na wskazany adres firmą kurierską DHL lub kurierem Inpost. Firma jest wybierana losowo podczas realizacji zamówienia. Dla zamówień z Apteki istnieje możliwość wyboru kuriera UPS Poltraf, który zapewnia odpowiednie warunki przewozu leków. Czas dostawy jest taki sam. Inną możliwością jest dostawa do paczkomatów firmy Inpost oraz punktów Orlen Paczka. Szczegóły dostawy opisaliśmy tutaj, kliknij tu.
Oczywiście, odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w każdej drogerii. Koszty odbioru osobistego opisaliśmy na naszej stronie, kliknij tu.
Tak, karta apteczna PZU jest honorowana, jednak tylko w aptekach stacjonarnych Super-Pharm.
Zweryfikuj, czy w koszyku nie masz dodanych produktów drogeryjnych i aptecznych. Takie zamówienie nie jest możliwe do realizacji z odbiorem osobistym. Istnieje możliwość wysyłki kurierem, otrzymasz wtedy dwie przesyłki, jedną z produktami z drogerii online, drugą z apteki.
Niestety nie mamy wglądu do informacji dotyczących dat ważności produktów, ponieważ zamówienia są kompletowane w różnych magazynach na terenie kraju, a daty mogą się od siebie różnić. Jednocześnie zapewniamy, że są to produkty pełnowartościowe, które bezpiecznie można stosować.
Informujemy o tym również w regulaminie sklepu. Nie prowadzimy sprzedaży hurtowej, dlatego wprowadzone zostało takie ograniczenie. W przypadku chęci złożenia zamówienia na większą ilość produktów prosimy o kontakt z Infolinią poprzez formularz kontaktowy.
Fakt dodania produktu do koszyka nie jest rezerwacją produktu. Nie jest również rezerwacją ceny produktu, ta może zmienić się nawet kilka razy w ciągu dnia. Dopiero przejście przez proces zamówienia, potwierdzenie i zaakceptowanie regulaminu sklepu uruchamia jego realizację, potwierdza cenę i ewentualnie obowiązujące promocje.
Oczywiście. W momencie składania zamówienia, przy wypełnianiu danych należy również uzupełnić pole NIP oraz nazwę podmiotu. Dla zamówienia na produkty z drogerii i apteki zostaną wystawione dwie osobne faktury z podziałem na produkty drogeryjne i apteczne.
Wystarczy wybrać opcję „Zaloguj się”, a dalej opcję „Nie pamiętam hasła”. Na wskazany adres e-mail (taki sam, jaki był podany w procesie rejestracji konta), zostanie wysłane nowe hasło. W przypadku problemów prosimy o kontakt z naszą Infolinią 222 730 730.
Wszystko zależy od aktualnego postępu złożonego zamówienia. Nie na każdym etapie modyfikacje są możliwe. Prosimy o kontakt z naszą Infolinią 222 730 730. Sprawdzimy możliwości i udzielimy wsparcia.
Niestety taka możliwość nie istnieje. Po złożeniu zamówienia i wygenerowaniu jego numeru modyfikacje produktowe oraz ilości nie są możliwe.
Aby zamówienie było widoczne na koncie, należy złożyć je jako użytkownik zalogowany do sklepu online. Jeśli zamówienie zostało złożone jako użytkownik niezalogowany, po zalogowaniu się bądź utworzeniu konta nie będzie widoczne w panelu. Dla takich zamówień zmiana statusu podczas realizacji będzie notyfikowana wiadomością email.
Aby połączyć kartę z kontem należy zalogować się przez maila do sklepu online, a następnie wybrać opcje ‘’Moje konto’’ , i wejść zakładkę ''Zarządzaj kartą klubu Super-Pharm’’. Konta zostaną połączone.
Sprzedaż internetowa ma tę zaletę, że jej prowadzenie nie jest obarczone tak wysokimi kosztami jak prowadzenie sklepu stacjonarnego. M.in. dlatego możemy zaproponować naszym Klientom niższe ceny. Taka sytuacja ma miejsce w naszej ofercie online. Oferta online może się różnić od oferty drogerii stacjonarnych. Jednocześnie gwarantujemy i zapewniamy, że oferujemy wyłącznie oryginalne i pełnowartościowe produkty pochodzące od certyfikowanych dystrybutorów.
Nie ma jednej reguły. Ceny mogą zmieniać się nawet kilka razy dziennie lub pozostawać na tym samym poziomie przez tygodnie. Zwracamy również uwagę, że dodanie produktów do koszyka nie powoduje „blokady” aktualnej ceny. Dopiero przejście przez proces zamówienia gwarantuje obowiązującą cenę produktu.
Oferta sklepu internetowego jest niezależna od ofert obowiązujących w sklepach stacjonarnych Super-Pharm. Na stronie sklepu internetowego obowiązują inne promocje. Serdecznie zapraszamy do ich śledzenia na bieżąco
Za bezpieczeństwo transakcji w naszym sklepie internetowym odpowiada nasz partner - Adyen. Honorowane są karty VISA oraz MASTERCARD. Więcej informacji znajduje się na dedykowanej stronie, kliknij tu.
Tak, w serwisie Adyen obsługiwane są karty wystawione zarówno przez polskie, jak i zagraniczne banki.
Płatność za zamówienie jest możliwa tylko podczas jego składania. W przypadku przerwania płatności zamówienie nie zostanie złożone i nie będzie możliwości jego wznowienia. Zamówienie należy wtedy złożyć ponownie.
Płatność za zamówienie przelewem tradycyjnym jest możliwa, za bezpieczeństwo płatności odpowiada nasz partner – Adyen. Można złożyć zamówienie „za pobraniem”. W tej opcji płatność odbierze kurier dostarczający przesyłkę.
Oczywiście. Ważne jest również, aby składać zamówienie jako zalogowany użytkownik. Prosimy pamiętać, że nie ma możliwości wstecznego doliczenia punktów.
W zamówieniu można użyć jeden taki kod. Nie można łączyć kodów rabatowych.
Tak, jednak tylko w drogeriach stacjonarnych.
Karty podarunkowe można wykorzystać w dowolnej drogerii stacjonarnej. Nie można ich wykorzystać w drogerii online.
Karta podarunkowa jest ważna przez 6 miesięcy od daty jej wydania. Po tym czasie nie będzie można jej już użyć do zakupów. Informacja znajduje się na kopercie w której wydawana jest karta podarunkowa.
Przesyłka jest dostępna do odbioru przez 3 dni od daty dostarczenia do sklepu. W międzyczasie wysyłamy mail z przypomnieniem o odbiorze. Po upływie 3 dni paczka jest odsyłana do sklepu internetowego, a Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za zamówienie, za pośrednictwem Adyen taką samą drogą jak było opłacone.
Zamówienia z odbiorem osobistym są realizowane zgodnie z harmonogramem dostaw dostępnym pod linkiem, kliknij tu Jeżeli zamówione produkty są dostępne w wybranej do odbioru zamówienia drogerii, zamówienie może być skompletowane szybciej. O gotowości zamówienia do odbioru poinformujemy wiadomością SMS oraz email.
Tak, istnieje możliwość indywidualnego ustalenia późniejszego terminu odbioru w wybranej placówce. W tym celu prosimy o kontakt z wybranym sklepem, w którym przesyłka ma być odebrana, ale prosimy pamiętać, że musi to mieć miejsce przed upływem 3 dni od daty dostarczenia produktu do sklepu. Zaznaczamy jednak, że nie możemy zagwarantować, że w każdej sytuacji datę odbioru uda się przesunąć. Jeśli paczka zostanie zinwentaryzowana do zwrotu i odesłana do sklepu internetowego proces anulacji zamówienia i zwrotu pieniędzy nie możne być wstrzymany. Jedyną możliwością, z której można wówczas skorzystać, jest ponowne złożenie zamówienia.
Tak, jest to możliwe. Osoba odbierająca przesyłkę powinna podać Twoje dane (imię i nazwisko) oraz unikalny kod zamówienia, który otrzymujesz od nas drogą mailową. Pamiętaj, że bez tego kodu nie ma możliwości odebrania paczki w sklepie stacjonarnym.
Niestety nie. Takie zamówienie wróci na magazyn i zostanie rozliczone zwrotem pieniędzy taką samą drogą jak zostało opłacone za pośrednictwem Adyen. Zapraszamy do ponownego złożenia zamówienia.
Tak, jednak tylko zamówienia opłacone z góry, nie na każdym etapie. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszą Infolinią 222 730 730. Zweryfikujemy możliwości i udzielimy wsparcia. Jeśli paczka zostanie zinwentaryzowana do zwrotu , proces anulacji zamówienia i zwrotu pieniędzy nie możne być wstrzymany. Jedyną możliwością, z której można wówczas skorzystać, jest ponowne złożenie zamówienia.
Nawet najbezpieczniejsze przygotowanie przesyłki do transportu może nie być wystarczające i paczka może zostać uszkodzona w drodze. Są to sytuacje rzadkie, ale występują. Przed odbiorem paczki od kuriera lub przed zakończeniem odbioru paczki z Paczkomatu lub punktu Orlen Paczka prosimy jej się przyjrzeć. Jeżeli występują ślady naruszenia opakowania transportowego, zalania prosimy jej nie odbierać, zwrócić w Paczkomacie lub punkcie Orlen Paczka jako reklamację. Podczas odbioru paczki wysłanej kurierem DHL lub Inpost po jej potwierdzeniu, można poprosić kuriera o zaczekanie w celu sprawdzenia zawartości. Rozbieżności lub uszkodzenia powinny zostać starannie opisane w protokole szkody wraz z kurierem. Każdą taką sytuację prosimy zgłosić kontaktując się z Infolinią telefonicznie 222 730 730 lub mailowo, formularz kontaktowy. Pomożemy.
Termin na poinformowanie Super-Pharm o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia. Następnie towar powinien zostać odesłany w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu zgłoszenia.
Towar będący produktem leczniczym, wydawany z apteki ogólnodostępnej lub punktu aptecznego w ramach wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych nie podlega zwrotowi.
Prosimy przygotować przesyłkę zwrotną. W przypadku nadania paczki przez firmę kurierską/Pocztę Polską, prosimy zadbać o zabezpieczenie towaru w wybranym przez siebie kartonie (np. folią bąbelkową, papierem), aby towar nie uległ zniszczeniu. Koszty związane z nadaniem paczki leżą po stronie Klienta
Proszę pamiętać o dołączeniu do środka wypełnionego formularza zwrotu (dokument dostępny tutaj).
Adres do nadania paczki ze zwrotem:
Super-Pharm
ul. Aleja 20-lecia 23
96-515 Teresin
Szczegóły są opisane na stronie, kliknij tu.
Prosimy przygotować produkt do zwrotu na zasadzie produktu wysyłanego tj. zapakować i zabezpieczyć produkt oraz dołączyć formularz zwrotu (dokument dostępny tutaj) lub wypełnić zwrot online. Gdyby jednak zaistniały problemy z należytym przygotowaniem przesyłki, proszę się nie denerwować. Wystarczy przynieść produkt do zwrotu do sklepu stacjonarnego Super-Pharm, gdzie nasz personel odpowiednio go zapakuje i przekaże na magazyn.
Szczegóły są opisane na stronie, kliknij tu.
Nie ma takiej możliwości. Zwrot pieniędzy następuje w ten sam sposób, w jaki została zrealizowana płatność za pośrednictwem Adyen. Do zamówień wysłanych „za pobraniem” poprosimy o dane do przelewu bankowego.
Z chwilą dotarcia odesłanej/dostarczonej przesyłki do sklepu Internetowego - zwrot pieniędzy będzie dokonany maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych. Zapewniamy, że staramy się, by realizacja tego procesu odbyła się jak najszybciej.
Operacja wymiany towaru nie jest możliwa. Oczywiście Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Zapraszamy następnie do złożenia nowego zamówienia, nie jest ono łączone ze zwrotem.
Tak, zwrot jest możliwy. Zwrot jest możliwy tylko w placówce w której był kupiony produkt. Czas na zwrot produktu kupionego stacjonarnie to 30 dni kalendarzowych od daty sprzedaży. Zwrócony produkt rozliczany jest tylko w postaci karty podarunkowej. Szczegóły takiego zwrotu są opisane na naszej stronie, kliknij tu.
Prosimy zgłosić się do najbliższego sklepu i pokazać kartę klubu Super-Pharm. Jeżeli zakup był wykonany przy użyciu karty klubu Super-Pharm, do zwrotu lub wymiany nie musisz posiadać oryginału paragonu zakupu.
Reklamację można składać w dowolnej formie. Preferujemy kontakt mailowy, formularz kontaktowy lub telefoniczny z Infolinią 222 730 730. Po jej zgłoszeniu zapoznamy się ze szczegółami i pokierujemy dalej sprawą tak, aby szybko i sprawnie ją zakończyć. Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się na naszej stronie, kliknij tu.
Prosimy udać się do drogerii wraz z paragonem w której był kupiony produkt. Personel pokwituje przyjęcie reklamacji i będzie informował jak tylko się zakończy.
W sprawie anulacji zamówienia prosimy o kontakt z Infolinią 222 730 730 lub formularz kontaktowy. W zależności od statusu zamówienia i postępu jego realizacji będziemy je anulować lub zawracać z drogerii lub od kuriera. Zwrot środków za zamówienie anulowane następuje po tym jak powróci na nasz magazyn i jest wykonywane w taki sam sposób jak nastąpiła płatność.