Świat Zachodu coraz częściej czerpie z mądrości Wschodu i praktykuje zupełnie inny rytm. Jednym z wyraźnych trendów w pielęgnacji, dbaniu o siebie i o swoje samopoczucie jest filozofia slow beauty. Sprawdź zalety pielęgnacji i życia w rytmie slow.
Próbując osiągnąć dobrostan, warto zwolnić, postawić na jakość, uważność. Marki, które praktykują ten rytm, zachęcają do wykonywania masażu podczas aplikacji kosmetyków oraz wyciszania się wieczorem dzięki specjalnym rytuałom. Zalecają także głęboki sen, który ma ogromny wpływ na urodę. Trend na pielęgnację i styl życia w rytmie slow coraz mocniej zaznacza się wśród niszowych polskich manufaktur. Od teraz te wyjątkowe marki są dostępne w Super-Pharm.
Ten artykuł jest częścią katalogu SUPERTRENDY by Super-Pharm, w którym znajdziesz 15 najważniejszych trendów na jesień-zima 2023/2024. Katalog znajdziesz w naszych drogeriach stacjonarnych. Możesz obejrzeć go także w wersji elektronicznej TUTAJ.
Sproszkowane liście zielonej herbaty matcha wykazują trzykrotnie wyższe stężenie polifenoli niż ekstrakt z zielonej herbaty. Matcha to silny antyoksydant o właściwościach przeciwzapalnych, antybakteryjnych i przeciwstarzeniowych. Ten superfood jest gwiazdą polskich kosmetyków Polemika. Nazwa marki pochodzi od imion córek założycielki Agnieszki Leśniak – Poli i Miki.
To produkty wegańskie, zawierające minimum składników, bezpieczne dla kobiet w ciąży, nietestowane na zwierzętach, które Agnieszka Leśniak tworzyła z myślą o swoich bliskich.
Zawierają do 99,5% składników pochodzenia naturalnego, część posiada certyfikat Ecocert/ Cosmos. Marka zaczęła działalność od stworzenia bestsellerowego Hydrofilnego masła oczyszczającego do demakijażu, a naszym zdaniem na podobną sławę zasługuje krem Matcha Hydrate Pro. Nieziemsko nawilża skórę!
Założyciele Bydgoskiej Wytwórni Mydła Daria i Adam kosmetyki tworzą ręcznie, z dbałością o detale i z miłością do ludzi oraz Matki Ziemi. Marka swoje pierwsze kroki zawdzięcza Muzeum Mydła i Historii Brudu w Bydgoszczy. Daria i Adam na początku sami tworzyli mydła na muzealne półki z pomocą znajomego mydlarza. Dziś Bydgoska Wytwórnia Mydła ma w swojej ofercie nie tylko mydła, ale także perfumy, świece oraz kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów. Inspiracją do ich tworzenia jest lokalna przyroda: Puszcza Bydgoska, Bory Tucholskie, Bałtyk. Pomysły na nowe produkty BWM jej twórcy czerpią także ze swojego podróżniczego stylu życia. Nazwy ich bestsellerowych perfum w wosku – sześć nieoczywistych zapachów zamkniętych w niewielkich metalowych puszkach, to imiona pochodzące z mitologii słowiańskiej: Lado, Nyja, Jesa, Lela, Saule i Ukko. Wszystkie mają trwałość daleką od bańki mydlanej – pięknie pachną i długo pozostają na skórze.
Kosmetyki naturalne mogą łączyć działanie pielęgnacyjne z terapeutycznym. Formuła każdego produktu marki Purite powstaje we współpracy z lekarzem. Dodatkowo olejki eteryczne w nich użyte wykazują właściwości aromaterapeutyczne. Ze względów ideologicznych twórcy Purite nie używają oleju palmowego (przy jego produkcji wypala się lasy równikowe). W związku z tym kosmetyki marki mają krótszy żywot, za to zawierają moc składników pielęgnacyjnych. Każdy produkt został stworzony pod konkretne potrzeby i kondycję skóry, a żaden ze składników
nie znalazł się tu przypadkowo. Kosmetyki Purite zawierają mnóstwo komponentów polskich, jak nagietek, pokrzywa czy rumianek. Bestsellerowy dezodorant w kremie Purite nie ma sobie równych, podobnie jak odżywcze balsamy do ciała. Oprócz kosmetyków marka oferuje również specjalne zabiegi pielęgnacyjne w gabinecie w sercu Warszawy.
Najlepszy czas w roku dla ciała i duszy to ten, kiedy jesteśmy na wakacjach. Odzyskujemy wtedy równowagę, jesteśmy wypoczęci, dlatego wyglądamy najlepiej. Co zrobić, żeby tak było nie tylko podczas urlopu? Kosmetyki Say Hi zapewniają wakacyjny glow na skórze przez cały rok. Zaawansowane formuły tych produktów oparte są na wyselekcjonowanych składnikach aktywnych,
które wpływają na widoczną przemianę skóry i jej zdrowe funkcjonowanie. Bez drażniących i wysuszających komponentów czy sztucznych barwników. Filarem wszystkich produktów jest
antyoksydacja. Pastelowe kolory kosmetyków pochodzą z surowców aktywnych. W centrum uwagi Say Hi znajduje się zdrowa skóra i jej potrzeby, a nie typ cery. Oferta marki to 4 wielofunkcyjne wegańskie produkty, z których niekwestionowanymi bestsellerami są: nawilżająco-odżywczy krem Aqua Resort oraz wyrównująca koloryt skóry i rozjaśniająca przebarwienia kuracja Bright Vibes. Smoothie Skin to produkt 3 w 1: emulsja do mycia twarzy, demakijażu + detoks maska.
Misją Lune Tea jest dodanie odrobiny magii do codzienności, aby picie herbaty nie było pośpiechem, ale specjalnym rytuałem. Założycielka Lune Tea Weronika Wołejno odkrywa piękno w codziennych momentach nad filiżanką ulubionego naparu. Wierzy w biohacking i neurohacking, czyli funkcjonalne działanie ziół, grzybów i adaptogenów, które wpływają na nasze parametry biologiczne. Oprócz egzotycznych podróży inspiracją dla powstania Lune Tea była tradycyjna medycyna i zielarstwo. W ofercie marki można znaleźć herbatki stymulujące koncentrację, napary relaksujące i ułatwiające zasypianie czy poprawiające nastrój w czasie PMS. Słowem: przynoszą odrobinę odprężenia w codzienności.
W każdej kobiecie tkwi pragnienie zachowania wiecznej młodości, ale prawdziwe piękno polega na akceptacji siebie w każdym wieku. W czasach, gdy świat kosmetyków zalewany jest produktami anti-aging, marka Senelle przeciwstawia się temu trendowi, wprowadzając filozofię pro-aging. Senelle to esencja naturalności – produkty stworzone bez sztucznych dodatków, bazujące na czystych i autentycznych składnikach takich jak innowacyjny Oléoactif®. Za Senelle stoi pasja Łukasza Janiszewskiego, który otoczony silnymi kobietami w swojej rodzinie i dzięki wieloletniej pracy z klientkami jako fryzjer, dostrzegł potrzebę kosmetyków, które celebrowałyby naturalne piękno a nie maskowały je, czy walczyły z upływem czasu. Oferta Senelle jest wszechstronna, obejmuje zarówno pielęgnację twarzy, jak i ciała. Ale Sanelle to przede wszystkim obietnica podkreślenia kobiecego piękna, bez narzucania presji wiecznej młodości.
Głęboki sen to najlepszy kosmetyk, o czym od lat mówią eksperci zajmujący się urodą. To czas, kiedy skóra i ciało mogą się zregenerować. Slaap Home Rituals jest polską marką, która stawia na koncept beauty sleep, bo zdaniem jej założycielki fundamentem piękna jest właśnie zdrowy sen. Sylwia Rajkiewicz, która jest kosmetolożką od 15 lat związaną z branżą beauty, podkreśla, że dostarcza on energii i przywraca skórze promienny blask. W portfolio produktów Slaap Home Rituals znajdują się: kosmetyki naturalne, jedwabne akcesoria do spania i masażery do twarzy i ciała. Produkty zostały starannie zaprojektowane, aby stworzyć wieczorne rytuały pielęgnacyjne i zapewnić komfortowy sen. Spanie na jedwabnej poduszce zapobiega powstawaniu zmarszczek, chroni przed przegrzewaniem się skóry – jedwab wykazuje działanie chłodzące, a także zabezpiecza włosy przed puszeniem się i mechanicznym wycieraniem. Na dodatek na luksusowej i miłej w dotyku poduszce po prostu lepiej się śpi.
Każde ziarno, kropla, liść i owoc mają potężną siłę, która może przynieść piękno i zdrowie skórze. Kosmetyki Bosqie to połączenie tradycyjnej wiedzy o roślinach z nowoczesną technologią. W produktach marki znajdują się najwyższej jakości naturalne składniki, które wspierają naturalne funkcje skóry, zamiast je zakłócać. Produkty Bosqie zawierają prebiotyki o działaniu nawilżającym, odżywczym, które pomagają utrzymać skórę w dobrej kondycji, zwiększając jej odporność. To kosmetyki, które inspirują do tego, by podchodzić do pielęgnacji ciała z miłością.
Napar ziołowy do kąpieli, sól, peeling czy balsamy są kluczem do wyjątkowych rytuałów, które przynoszą spokój, odprężenie i relaks. A przy tym kosmetyki Bosqie... bosko pachną!